دانلود بازی Zombie World Tower Defense 1.0.19 – بازی دنیای زامبی ها برای اندروید

دانلود بازی Zombie World Tower Defense 1.0.19 - بازی دنیای زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Zombie World Tower Defense برای اندروید

| بازی دنیای زامبی ها برای اندروید |

 

Zombie World Tower Defense 1.0.19 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Angry Rock Games است. داستان این بازی اندرویدی، در سال 2018 به وقوع می‌پیوندد؛ جایی که انتشار یک ویروس ناشناخته همچون طاعون به جان انسان‌ها افتاده و جمعیت بسیاری از آنان را نابود ساخته است. گزارشات حاکی از آن هستند که نزدیک به 80% از جمعیت زمین در پی این بلای آخرالزمانی نابود شده و به دیگر تنها مردگانی متحرک از آنان باقی مانده است. این موجودات بعد از مرگ، مجددا سر پا ایستاده و به جان سایر هم‌نوعان خود افتاده‌اند.

وقوع این اتفاق ترسناک، شرایط برای ادامه زندگی بازماندگان را نیز سخت و دشوار کرده است. در این بازی اندرویدی، شما و سایر بازماندگان در تلاش هستید تا زامبی‌ها را از پیشروی بازداشته و راهی را برای نابودی آنان پیاده کنید. بدین منظور، لازم است که با استقرار برجک‌های دفاعی، زامبی‌ها را از حرکت به سمت تمدن‌های باقی مانده بازدارید و بدین ترتیب شرایط را برای ادامه زندگی آن‌ها مهیا کنید. هم اکنون می توانید بازی Zombie World Tower Defense را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie World Tower Defense :

– گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده

– دارا بودن تم آخرالزمانی با حضور زامبی‌ها

– دارا بودن یک مجموعه قدرتمند از انواع سلاح‌ها

– امکان بهره‌مندی از 6 قهرمان داستانی مختلف

– دارا بودن 5 مکان منحصر به فرد

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie World Tower Defense1 150x84 - دانلود بازی Zombie World Tower Defense 1.0.19 - بازی دنیای زامبی ها برای اندروید Zombie World Tower Defense2 150x84 - دانلود بازی Zombie World Tower Defense 1.0.19 - بازی دنیای زامبی ها برای اندروید Zombie World Tower Defense3 150x84 - دانلود بازی Zombie World Tower Defense 1.0.19 - بازی دنیای زامبی ها برای اندروید Zombie World Tower Defense4 150x84 - دانلود بازی Zombie World Tower Defense 1.0.19 - بازی دنیای زامبی ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR