دانلود بازی Head Ball 2 1.177 – مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید

دانلود بازی Head Ball 2 1.83 - مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید

 

دانلود بازی Head Ball 2 برای اندروید

| بازی مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید |

 

Head Ball 2 1.177 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی Masomo Gaming است. در این بازی اندرویدی فرصتی برایتان مهیاست تا به میلیون‌ها پلیر از جامعه فوتبالی «هد بال2» (Head Ball 2) بپیوندید! در این بازی شما می‌توانید با انتخاب تیم مورد علاقه‌تان، به مقام قهرمانی لیگ‌های معتبر جهان دست پیدا کنید. شما می‌توانید ضمن پیوستن به یک رقابت میلیونی با سایر پلیرهای سراسر جهان، لذت و هیجان بی‌سابقه‌ای را تجربه کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید با پیروزی در هریک از مسابقات، مهارت خود را ارتقا بخشیده و بازیکنان خود را نیز تقویت کنید. با کسب پیروزی در مسابقات فوتبالی، کیت‌ها و قابلیت‌های جدیدی برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرد که می‌توان آن‌ها را برای هریک از آنان مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این‌ها، تعداد 18 قدرت مخصوص نیز در این بازی تعبیه شده‌ است که شما می‌توانید آن‌ها را به عنوان مهارت فردی بازیکنان خود تعریف کرده و تسلط بازیکنان بر میدان و مسابقه را ارتفا بخشید. هم اکنون می توانید بازی Head Ball 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Head Ball 2 :

– امکان تجربه رقابت‌های آنلاین فوتبالی با پلیرهای واقعی از سراسر جهان

– دارا بودن بازیکنان افسانه‌ای دنیای فوتبال و امکان آزاد کردن کیت‌های مخصوص برای هریک از آنان

– امکان ارتقا دادن بازیکنان به 18 قدرت و مهارت مخصوص

– دارا بودن مجموعه‌های کارتی برای جمع‌آوری کالکشنی از کاراکترها

– امکان تجربه یک رقابت آنلاین و پرهیجان در مستطیل سبز رنگ

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Head Ball 21 150x84 - دانلود بازی Head Ball 2 1.177 - مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید Head Ball 22 150x84 - دانلود بازی Head Ball 2 1.177 - مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید Head Ball 23 150x84 - دانلود بازی Head Ball 2 1.177 - مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید Head Ball 24 150x84 - دانلود بازی Head Ball 2 1.177 - مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR