دانلود CudaText 1.168.6.1 Win/Mac – نرم افزار ویرایش حرفه ای متن

دانلود CudaText 1.38.3.0 - نرم افزار ویرایش حرفه ای متن

 

دانلود CudaText

| نرم افزار ویرایش حرفه ای متن |

 

CudaText 1.168.6.1 Win/Mac نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ویرایش حرفه‌ای متن در سیستم عامل ویندوز است. نرم افزارهای مختلفی برای ویرایش متن و کدنویسی در ویندوز وجود دارند که هریک از آنان دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود هستند. نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، یک ابزار حرفه‌ای و جایگزین برای نوت‌پد (Notepad) ویندوز است. این نرم افزار سازگاری کاملی با سینتکس و ساختار بیش از 180 زبان مختلف داشته و عبارات اصلی هریک از آنان را به طور خودکار های‌لایت می‌کند تا کاربر با آسودگی بیشتری به کدنویسی بپردازند.

نرم افزار CudaText کاربران را قادر می‌سازد تا به طور همزمان، 6 پروژه مختلف را مدیریت کرده و در توسعه آن نقش داشته باشند. اسکریپت‌های برنامه‌نویسی را در بخش‌های مختلفی از سیستم و متناسب با اهداف گوناگون می‌توان مورد استفاده قرار داد، ولی این بدان معنا نیست که کاربران برای تولید یک اسکریپت، مجبور به استفاده از یک برنامه مخصوص باشند. به همین سبب، یک نرم افزار جایگزین را برای ابزارهای سنتی در نظر داریم که به واسطه آن، می‌توان فرآیند کدنویسی را با دقت و سرعتی بیشتری به اجرا درآورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CudaText را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CudaText :

– سازگاری کامل با سینتکس بیش از 180 زبان برنامه‌نویسی مختلف از قبیل C, C++, Java, JavaScript, HTML, CSS, PHP, Python, XML و …

– امکان تشکیل ساختار درختی برای هر بخش از کدها

– امکان جستجو و جایگذاری پیشرفته

– پشتیبانی از پلاگین‌ها در کدنویسی پایتون

– امکان پیکربندی در جی‌سون (JSON)

– امکان باز کردن چندین فایل متنی در قالب تب‌های مجزا

– امکان تکمیل خودکار کدها

– قابلیت تقسیم محیط نرم افزار به 6 بخش مختلف برای مدیریت همزمان پروژه‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13/14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR