دانلود بازی Wars of Succession برای PC

دانلود بازی Wars of Succession برای PC

 

دانلود بازی Wars of Succession برای کامپیوتر

| بازی جنگ‌های جانشینی |

| نسخه SKIDROW |

 

Wars of Succession بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط MatrixGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی جنگ‌های جانشینی، روایاتی تاریخ در آستانه قرن 18 میلادی در قاره اروپا را به تصویر می‌کشد. در طول این دوران، دو جنگ عمده و اساسی بر این قاره سایه افکنده بود که در طی آن‌ها، تغییرات قابل توجهی صورت گرفت. اولین آن‌ها، جنگ‌های جانشینی اسپانیا بود که طی سال‌های 1701 تا 1714 میلادی به وقوع پیوست و در نهایت به امضای معاهده راشتات منتهی شد.

دیگری جنگ بزرگ شمال بود که طی سال‌های 1700 تا 1721 میلادی و در بین کشورهای سوئد و روسیه در گرفت. بیشتر روایاتی که در این بازی در رابطه با جنگ بزرگ شمال به آن پرداخته شده، مربوط به نبرد جانشینی لهستان بوده است. در بازی جنگ‌های جانشینی، شما به عنوان یکی از قطب‌های این جبهه‌‌ها وارد میدان نبرد می‌شوید و با تصمیمات خود، نقش پر رنگی را در تعیین سرنوشت کشورهای مختلف ایفا می‌کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Wars of Succession را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Wars of Succession1 300x169 - دانلود بازی Wars of Succession برای PC Wars of Succession2 300x169 - دانلود بازی Wars of Succession برای PC

 

Wars of Succession3 300x169 - دانلود بازی Wars of Succession برای PC Wars of Succession4 300x169 - دانلود بازی Wars of Succession برای PC

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.72 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR