دانلود CAM 3.5.50 – نرم افزار نظارت بر عملکرد سیستم

دانلود CAM 3.5.50 - نرم افزار نظارت بر عملکرد سیستم

 

دانلود CAM

| نرم افزار نظارت بر عملکرد سیستم |

 

CAM 3.5.50 نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه نظارت بر عملکرد سیستم است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که سلامت عملکرد قطعات مختلف کامپیوتر برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، ما برای‌تان یک نرم افزار حرفه‌ای را مناسب این کار در نظر داریم. این اپلیکیشن، همزمان با بارگذاری سیستم‌عامل ویندوز عملکرد خود را آغاز کرده و فعالیت تمامی بخش‌های سیستم را زیر نظر می‌گیرد. هر زمان که مشکلی در کارکرد قطعات رخ دهد، با ارسال یک ناتیفیکیشن مخصوص شما را از این موضوع مطلع می‌سازد.

نصب و راه‌اندازی این نرم افزار بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. شما با تنظیم رنگ‌ها و نام کامپیوتر خود، به صفحه اصلی (داشبورد) این نرم افزار هدایت خواهید شد. نمای اصلی این نرم افزار، اطلاعات جامع و کاملی از وضعیت دمای پردازنده، سرعت گردش فن‌ها، وضعیت عملکرد کارت گرافیک، رم، هارد دیسک و … را به نمایش می‌گذارد که صحت عملکرد هریک از آنان را به تفکیک می‌توان مشاهده کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CAM را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CAM :

– نمایش دقیق عملکرد سخت‌افزارهای سیستم

– نظارت دائم بر صحت عملکرد سخت‌افزارهای سیستم

– امکان نمایش مشخصات و ویژگی‌های هارد دیسک، پردازنده، کارت گرافیک و …

– بهبود عملکرد سیستم در حین اجرای بازی‌ها

– توانایی اورکلاک کردن کارت گرافیک

– نمایش هشدار در حین وقوع خطا در عملکرد قطعات سیستم

– نمایش دمای پردازنده سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR