دانلود بازی Score! Match 2.51 Full – مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید

دانلود بازی Score! Match 1.00 - مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید

 

دانلود بازی Score! Match برای اندروید

| بازی مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید |

 

Score! Match 2.51 Full نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی First Touch Games Ltd است. مسیر قهرمانی در پیش روی شماست! در این بازی اندرویدی جدید، فرصتی برایتان محیا شده تا بتوانید خودتان را در قالب یک قهرمان موفق دنیای فوتبال در مستطیل سبز رنگ تصور کنید. این بازی جدید که تنها ساعاتی از زمان عرضه آن می‌گذرد، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های این سبک لقب گرفته و علاقه‌مندان از سراسر جهان را به خود جذب کرده است. این بازی، عنوان تازه‌ای از سوی سازندگان بازی Score! Hero و Dream League Soccer است که سعی دارد یک بار دیگر موفقیت پیشین خود را تکرار کند.

ویژگی منحصر به فرد بازی Score! Match این است که پلیرهای سراسر جهان می‌توانند تیم‌های رویایی فوتبال را تشکیل داده و به صورت گروهی با دیگران وارد رقابت شوند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به رقابت‌های فوتبالی هستید، در این بازی فرصتی برایتان محیاست تا بازیکنان تیم رویایی فوتبال خود را انتخاب و مهارت‌های آن‌ها را رفته رفته ارتقا بخشید. با این کار، می‌توانید با قدرت بیشتری در برابر حریفان ظاهر شده و آنان را یکی پس از دیگری شکست دهید. هم اکنون می توانید بازی Score! Match را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Score! Match :

– امکان تجربه مسابقات دو نفره فوتبالی با پلیرهای سراسر جهان

– گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد

– توانایی آزاد کردن پکیج‌های جدید برای لباس‌ها، بازیکنان جدید، سیستم‌های بازی و …

– قابلیت ارتقای توانایی بازیکنان و بهبود مهارت‌های آنان

– گرافیک 3 بعدی و هوش مصنوعی بازیکنان

– امکان تشکیل تیم‌های گروهی برای رقابت با دیگر تیم‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Score Match1 84x150 - دانلود بازی Score! Match 2.51 Full - مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید Score Match2 84x150 - دانلود بازی Score! Match 2.51 Full - مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید Score Match3 84x150 - دانلود بازی Score! Match 2.51 Full - مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید Score Match4 84x150 - دانلود بازی Score! Match 2.51 Full - مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل فشرده رو استخراج کنید.

– نرم افزار SAI-Split-APKs-Installer را نصب و اجرا کنید و از داخل برنامه فایل نصبی بازی و فایل های دیگر (اسپلیت) که درون فایل فشرده بوده اند را به برنامه معرفی کنید و از داخل برنامه بازی را نصب بکنید!

– سپس بازی رو اجرا کنید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR