دانلود نقشه تهران سال 91 برای موبایل جاوا

tehran-map-91

 .

امروز برای شما کاربران عزیز جدیدترین و آخرین نسخه نرم افزار جامع و کامل شهر تهران بزرگ سال 91 برای موبایل با فرمت جاوا رو آماده دانلود کردم. نرم‌افزار نقشه‌ تهران توسط سازمان فناوری شهرداری تهران تولید گردیده است و به صورت رایگان در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفته است و نیز توسط شهرداری تهران پشتیبانی و بروز می‌شود. این نسخه ،نسخه شماره 2 این نرم افزار می باشد.

این نقشه بر روی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند قابل نصب است. شما هم اکنون می توانید نقشه تهران برای موبایل رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

امکانات نرم افزار نقشه موبایل تهران:

قابلیت جستجوی اماکن و معابر:
–      جستجو همواره در صفحه جاری و یا کل تهران می‌باشد. چنانچه شما بر روی خیابان و منطقه خاصی از تهران بزرگنمایی کنید و سپس جستجو در     صفحه جاری را انتخاب کنید، تنها همان ناحیه که در صفحه شما مشاهده می‌شود، جستجو خواهد شد.

قابلیت بزرگنمایی در 7 سطح:
–      با استفاده از دکمه های 1 و 3 بر روی صفحه کلید موبایل خود و یا چنانچه گوشی شما لمسی است، با کلیک بر روی + و – می توانید بزرگنمایی را انجام دهید.

قابلیت ثبت یک مکان:
–      شما می‌توانید مکان دلخواه خود را (مثلا یک رستوران) در یک لیست برای خود ثبت کنید که همواره براحتی آن را پیدا کنید. چنانچه به بخش سایر گزینه‌ها رجوع کنید، به لیست اماکن ثبت شده دسترسی خواهید داشت.

قابلیت جابجایی:
–      این نرم افزار قابلیت جابجایی نرم و آهسته نقشه را دارد. جابجایی‌ نقشه هم توسط دکمه‌های چهار جهت مرورگر موبایل میسر است و هم در صورتی که گوشی شما لمسی است، می‌توانید نقشه را با لمس صفحه جابجا کنید.

 .

 

 

mobil.

کلیدهای میانبر:
–      کلید 1 جهت کوچ کنمایی (Zoom out)
–      کلید 3 جهت بزرگ نمایی (Zoom in)
–      کلید 2 جهت جستجوی اماکن
–      کلید 4 جهت نمایش یا عدم نمایش راهنمای کلیدها
–      کلید 5 جهت دسترسی به سایر گزینه‌های نرم‌افزار
–      کلید # جهت نمایش یا عدم نمایش صفحه کلید (Touch)

.

search-13890131-162516.

 ثبت نرم افزار:
پس از نصب نرم افزار نقشه موبایل تهران، در اولین اجرا، نرم افزار پیامی به شما نشان خواهد داد و تلاش می‌کند که با ارسال پیامک به بانک اطلاعاتی کاربران نقشه شهرداری تهران، نرم افزار شما را بطور رایگان ثبت نماید. چنانچه پیامک بطور صحیح ارسال نگردد،‌ در هر بار اجرای نرم افزار، مجددا پیام را مشاهده خواهید نمود.

 .

فرمت فرمت: java

حجم حجم: 14 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود نقشه تهران برای موبایل java

دانلوددانلود نقشه تهران 92 با کیفیت بالا

دانلود دانلود نقشه تهران برای کامپیوتر

دانلود دانلود نقشه متروی تهران سال 91

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR