دانلود بازی Alive Rules Fire On 1.5 – قوانین بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Alive Rules Fire On 1.5 - قوانین بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Alive Rules Fire On برای اندروید

| بازی قوانین بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Alive Rules Fire On 1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی GunBattle&ZombieShooters Games Inc است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های کشتار زامبی‌ها باشید، این بازی می‌تواند یک انتخاب بسیار جذاب و سرگرم‌کننده برایتان باشد. بازی قوانین بقا در دنیای زامبی‌ها، محیطی را به تصویر می‌کشد که در آن بوی مرگ در همه جای زمین به مشام می‌رسد. زامبی‌ها در جای جای زمین فرمانروایی کرده و حضور آنان، چهره‌ای ترسناک را به سیاره ما داده است.

احتمالا که انتظار ندارید این نبرد خونین به سادگی پایان پیدا کند؟! زیرا این نبرد، مفهومی بین مرگ و زندگی را برای شما به تصویر می‌کشد و پیچیدگی‌های خاصی در این مسیر تعبیه شده است. داستان بازی بدین گونه روایت می‌شود که شما به عنوان کاراکتر اصلی، در منطقه‌ای دور افتاده از خواب بیدار می‌شوید. در این جزیره خالی، هیچ خبری از سایر بازماندگان نیست و شما می‌بایست با استفاده از ابزارها و تجهیزات در دسترس، خودتان در مقابل زامبی‌ها ایستادگی کنید. در چنین شرایطی، اسلحه بهترین دوست شماست! از این رو، لازم است که طرز کار با انواع مختلفی از سلاح‌ها را فرا گرفته و به نبرد با زامبی‌ها برخیزید. هم اکنون می توانید بازی Alive Rules Fire On را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Alive Rules Fire On :

– دارا بودن مجموعه متنوعی از انواع سلاح‌ها

– طراحی 3 بعدی صحنه‌های بازی

– یادگیری قوانین بقا در دنیای پر هرج و مرج

– صداپردازی پرهیجان و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Alive Rules Fire On1 150x84 - دانلود بازی Alive Rules Fire On 1.5 - قوانین بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Alive Rules Fire On2 150x84 - دانلود بازی Alive Rules Fire On 1.5 - قوانین بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Alive Rules Fire On3 150x84 - دانلود بازی Alive Rules Fire On 1.5 - قوانین بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Alive Rules Fire On4 150x84 - دانلود بازی Alive Rules Fire On 1.5 - قوانین بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR