دانلود Drawing for Kids and Toddlers 2.0.1.0 – نرم افزار نقاشی برای اندروید

دانلود Drawing for Kids and Toddlers 2.0.1.0 - نرم افزار نقاشی برای اندروید

 

دانلود Drawing for Kids and Toddlers برای اندروید

| نرم افزار نقاشی برای اندروید |

 

Drawing for Kids and Toddlers 2.0.1.0 نام نرم افزاری جدید و آموزشی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که توسط استودیوی نرم افزاری Bini Bambini در مارکت اندروید عرضه می‌گردد. دنیای امروز به هیچ وجه قابل مقایسه با دهه‌های قبل نیست؛ چه از لحاظ سبک زندگی و چه از لحاظ نوع تربیت و سرگرمی کودکان! بسیاری از ما، دوران کودکی خود را با دفترهای نقاشی و مداد رنگی‌ گذرانده‌ایم. سرگرمی کودکان آن دوران، بیشتر بر فعالیت‌هایی واقعی خلاصه می‌شد و در مقایسه با امروز، کودکان فعالیت‌ بیشتری را انجام می‌دادند. با این وجود، همچنان برخی توسعه‌دهندگان با عرضه اپلیکیشن‌هایی این چنینی، سعی دارند حال و هوای تفریحات و سرگرمی‌های قدیمی را در دنیای اندروید شبیه‌سازی کنند.

اپلیکیشن Drawing for Kids and Toddlers، راهکاری بسیار جذاب و سرگرم‌کننده برای تجربه نقاشی و رنگ‌آمیزی در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این برنامه متناسب با انواع سنین بوده و هر کاربری را تا مدت‌ها با خود سرگرم خواهد کرد. این نرم افزار به کودکان آموزش خواهد داد که حیوانات و کاراکترهای مختلف را به چه نحوی طراحی کرده و آنان را رنگ‌آمیزی کنند. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار Drawing for Kids and Toddlers را برای سیستم عامل اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Drawing for Kids and Toddlers :

– دارا بودن آموزش طراحی و نقاشی بیش از 30 کاراکتر مختلف

– امکان رنگ‌آمیزی کاراکترهای آماده مخصوص کودکان

– ردیابی خطوط و اشکال هندسی برای یادگیری چگونگی طراحی نقاشی‌ها

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

– مناسب برای انواع سنین

– دارا بودن افکت‌های صوتی جذاب

– دارا بودن بیش از 100 انیمیشن گرافیکی جذاب و زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Drawing for Kids and Toddlers1 150x84 - دانلود Drawing for Kids and Toddlers 2.0.1.0 - نرم افزار نقاشی برای اندروید Drawing for Kids and Toddlers2 150x84 - دانلود Drawing for Kids and Toddlers 2.0.1.0 - نرم افزار نقاشی برای اندروید Drawing for Kids and Toddlers3 150x84 - دانلود Drawing for Kids and Toddlers 2.0.1.0 - نرم افزار نقاشی برای اندروید Drawing for Kids and Toddlers4 150x84 - دانلود Drawing for Kids and Toddlers 2.0.1.0 - نرم افزار نقاشی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR