دانلود بازی Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire 1.0.7 – قوانین اسلحه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire 1.0.6 - قوانین اسلحه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire برای اندروید

| بازی قوانین اسلحه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire 1.0.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی GunBattle&ZombieShooters Games Inc است. در این بازی اندرویدی، شما در قالب یکی از اعضای گروه ضد تروریست نقش‌آفرینی کرده و قرار است که در عرصه نبرد حضوری فعال داشته باشید. در این شهر مه‌آلود، هیچ ازمانده دیگری جز شما باقی نمانده است. شما در این محیط ناشناخته به دنبال هم‌‌رزمان خود هستید؛ در حالی که تعداد بسیاری از آنان توسط یک ویروس مرگبار و کشنده آلوده شده‌اند.

هر لحظه که بوی خطر به مشام‌تان رسید، سریعاً اسلحه خود را آماده شلیک کنید؛ چرا که تا آلودگی تنها یک قدم فاصله دارید! کل شهر با ظاهر ترسناک و ناامیدکننده زامبی‌ها آرایش شده است و این موجودات از هیچ تلاشی برای آلوده کردن شما دریغ نخواهند کرد. پس این وظیفه شماست که با آماده‌سازی سلاح‌های خود، نبردی بزرگ را رقم بزنید. هم اکنون می توانید بازی Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire :

– دارا بودن امکانات کنترلی انعطاف‌پذیر و قابل تغییر

– شبیه‌سازی سکانس‌های 3 بعدی واقع‌گرایانه

– امکان بهره‌گیری از مجموعه متنوعی از سلاح‌ها

– توانایی رویارویی بی‌پایان با زامبی‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire1 150x84 - دانلود بازی Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire 1.0.7 - قوانین اسلحه برای اندروید + نسخه بی نهایت Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire2 150x84 - دانلود بازی Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire 1.0.7 - قوانین اسلحه برای اندروید + نسخه بی نهایت Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire3 150x84 - دانلود بازی Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire 1.0.7 - قوانین اسلحه برای اندروید + نسخه بی نهایت Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire4 150x84 - دانلود بازی Gun Rules Warrior Battlegrounds Fire 1.0.7 - قوانین اسلحه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR