دانلود بازی Drag Sim 2018 1.0.6 – شبیه ساز مسابقات درگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Drag Sim 2018 1.0.2 - شبیه ساز مسابقات درگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Drag Sim 2018 برای اندروید

| بازی شبیه ساز مسابقات درگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Drag Sim 2018 1.0.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین‌ سواری از استودیوی بازی سازی Ovidiu Pop است. بازی شبیه ساز مسابقات درگ 2018، یکی از جدیدترین عناوین بازی‌های اتومبیل‌رانی در مارکت اندروید می‌باشد که در اولین روزهای عرضه خود، استقبال بی‌نظیری را از سوی کاربران متوجه خود ساخته است. این بازی جدید که در سبک اتومبیل‌رانی درگ عرضه شده، پلیرها و علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌ها را به دنیایی پرهیجان و جذاب دعوت می‌کند. در بازی شبیه ساز مسابقات درگ، کنترل گیربکس اتومبیل‌ها بر عهده خودتان است و پلیرها می‌بایست همانند دنیای واقعی، به طور دستی دنده خودرو را تغییر دهند.

این مسئله، به طرز چشم‌گیری محیط بازی را به واقعیت نزدیک می‌سازد. علاوه بر این، تعداد 70 اتومبیل مختلف در این بازی طراحی شده‌اند که پلی می‌تواند هریک از آن‌ها را چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی، مطابق با سلیقه و نیاز خود تغییر دهد. گیم‌پلی نامحدود، طراحی گرافیکی فوق‌العاده، شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط‌های بازی، امکانات گسترده در شخصی‌سازی اتومبیل‌ها و … از دیگر ویژگی‌های مهم و قابل توجه در مورد این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Drag Sim 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drag Sim 2018 :

– دارا بودن بیش از 70 اتومبیل فوق‌العاده با طراحی نزدیک به واقعیت

– امکان تجربه رقابت‌های نفس‌گیر در محیط‌های متنوع

– توانایی هندلینگ آسان و واقع‌گرایانه اتومبیل‌ها

– طراحی گرافیکی 3 بعدی

– امکان تعویض دستی و یا خودکار دنده

– طراحی داخلی اتومبیل‌ها با جزئیات بسیار بالا

– امکان شرکت در رقابت‌های آنلاین و ثبت رکوردهای جهانی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تغییرات آب و هوایی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drag Sim 20181 150x84 - دانلود بازی Drag Sim 2018 1.0.6 - شبیه ساز مسابقات درگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Drag Sim 20182 150x84 - دانلود بازی Drag Sim 2018 1.0.6 - شبیه ساز مسابقات درگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Drag Sim 20183 150x84 - دانلود بازی Drag Sim 2018 1.0.6 - شبیه ساز مسابقات درگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Drag Sim 20184 150x84 - دانلود بازی Drag Sim 2018 1.0.6 - شبیه ساز مسابقات درگ برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 30 + 281 + 287 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR