دانلود بازی Roller Coaster 1.0 – هدایت توپ از روی ترن هوایی برای اندروید

دانلود بازی Roller Coaster 1.0 - هدایت توپ از روی ترن هوایی برای اندروید

 

دانلود بازی Roller Coaster برای اندروید

| بازی هدایت توپ از روی ترن هوایی برای اندروید |

 

Roller Coaster 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Ketchapp است. مسیر پر پیچ و خم یک ترن هوایی را در نظر بگیرید. در این مسیر خطرناک و در عین حال پرهیجان، علاقه‌مندان سوار بر صندلی‌های مخصوص شده و پس از بستن کمربند ایمنی خود، هیجان وصف‌ناپذیری را تجربه می‌کنند. صنعت ترن هوایی در پارک‌های مدرن و پیشرفته در سراسر جهان، روز به روز پیشرفت‌های تازه‌تری را تجربه کرده و علاقه‌مندان به تفریحات هیجانی را نیز به خود جذب می‌کند.

بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم نیز یک تجربه مشابه با ترن هوایی را برای پلیرها تداعی می‌کند. در این بازی اندرویدی، پلیر می‌بایست یک توپ سیاه رنگ را در مسیری پر پیچ و خم و خطرناک هدایت کند. این مسیر پر پیچ و خم، شباهت بسیار زیادی به مسیر حرکت ترن هوایی دارد و هرچه مدت زمان بیشتری بتوانید توپ را از روی آن حرکت دهید، امتیاز بالاتری را کسب خواهید کرد. هم اکنون می توانید بازی Roller Coaster را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Roller Coaster :

– امکان تجربه چالش پرهیجان و ثبت رکوردهای بالا

– دارا بودن موانع خطرناک در مسیر

– توانایی کنترل آسان با حرکات لمسی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Roller Coaster1 84x150 - دانلود بازی Roller Coaster 1.0 - هدایت توپ از روی ترن هوایی برای اندروید Roller Coaster2 84x150 - دانلود بازی Roller Coaster 1.0 - هدایت توپ از روی ترن هوایی برای اندروید Roller Coaster3 84x150 - دانلود بازی Roller Coaster 1.0 - هدایت توپ از روی ترن هوایی برای اندروید Roller Coaster4 84x150 - دانلود بازی Roller Coaster 1.0 - هدایت توپ از روی ترن هوایی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR