دانلود FrontFace Lockdown Tool 1.5.7 – راه اندازی کیوسک همگانی اینترنت

دانلود FrontFace Lockdown Tool 1.5.7 - راه اندازی کیوسک همگانی اینترنت

 

دانلود FrontFace Lockdown Tool

| راه اندازی کیوسک همگانی اینترنت |

 

FrontFace Lockdown Tool 1.5.7 نرم افزاری کاربردی و قدرتمند به منظور ساخت و راه‌اندازی ایستگاه‌های کامپیوتری با کاربرد عمومی است. به کمک این نرم افزار، سازمان‌ها و مراکز خدماتی می‌توانند کیوسک خدماتی مورد نظر خود را در نهایت امنیت و سادگی راه‌اندازی کرده و بسیاری از ویژگی‌های سیستم را مطابق با نیاز خود تغییر داده و یا محدود سازند. کیوسک همگانی اینترنت، یک ایستگاه رایانه‌ای متصل به شبکه اینترنت است که متناسب با نوع نیاز، مجموعه‌ای از خدمات را به مخاطبان ارائه می‌نماید.

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های مطرح شده در رابطه با این کیوسک‌ها، مسئله امنیتی است. صاحبان و یا افرادی که قصد دارند چنین سیستم‌هایی را راه‌اندازی کنند، می‌بایست قادر باشند که فعالیت‌های مورد نظر خود در یک سیستم ویندوزی را محدود کرده و صرفا آن را بر پایه اهداف و نیازهای اصلی اجرا نمایند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، این امکان را فراهم می‌کند که تنظیمات مورد نظر خود را برای ایستگاه رایانه‌ای مورد نظر خود اعمل کرده و امنیت آن را از جهات مختلف تضمین نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FrontFace Lockdown Tool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FrontFace Lockdown Tool :

– امکان لاگین (Login) خودکار به ویندوز بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور

– جلوگیری از دسترسی کاربران به بخش‌های محدود شده سیستم

– امکان پیکربندی کامپیوترهای ویندزوی برای ارائه سرویس‌های 24 ساعته

– امکان استفاده از یک پیکربندی خاص بر روی چندین پایانه کامپیوتری

– امکان برنامه‌ریزی برای آغاز به کار و خاموش شدن خودکار

– جلوگیری از خاموش شدن صفحه و یا اجرای اسکرین سیور

– خاموش کردن آپدیت خودکار ویندوز

– قفل کردن دسترسی کاربران به تسک منیجر ویندوز

– جلوگیری از خاموش کردن و یا راه‌اندازی مجدد سیتسم توسط کاربران

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR