دانلود HDDScan 4.0 Build 0.13 – نرم افزار اسکن و گزارش از سلامت هارد دیسک

دانلود HDDScan 4.0 Build 0.13 - نرم افزار اسکن و گزارش از سلامت هارد دیسک

 

دانلود HDDScan

| نرم افزار اسکن و گزارش از سلامت هارد دیسک |

 

HDDScan 4.0 Build 0.13 نام نرم افزاری جدید و حرفه‌ای به منظور اسکن و گزارش‌گیری از وضعیت هارد دیسک است. وقوع عیب یا خطا در هارد دیسک، همواره به عنوان یک فاجعه بسیار بزرگ محسوب می‌شود. به همین سبب، کاربران سیستم‌های کامپیوتری می‌بایست همیشه وضعیت سلامت هارد دیسک خود را زیر نظر داشته و از وقوع خطرات ناگهانی جلوگیری کنند. HDDScan نرم افزاری است که هارد دیسک سیستم‌های کامپیوتری را با مشخصه‌های متعددی آنالیز کرده و ویژگی‌های کلی آن را به کار نمایش دهد.

ویژگی مهم این نرم افزار، امکان اسکن هارد دیسک و جمع‌آوری اطلاعات دقیق از قسمت‌های مختلف حافظه‌های متصل به سیستم است. این برنامه می‌توان مشخصه‌های S.M.A.R.T در دیسک سخت را شناسایی کرده و آن را در قالب گزارش‌هایی دقیق به کاربران نمایش دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار HDDScan را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HDDScan :

– امکان اسکن و آنالیز انواع حافظه‌های ATA/SATA/USB/FireWire/SCSI

– امکان تغییر پارامترهای AAM, APM, PM در دیسک سخت

– قابلیت گزارش‌گیری از نتایج

– توانایی پرینت کردن گزارشات

– امکان نمایش درجه حرارت، جزئیات مربوط به خواندن و نوشتن و …

– نمایش اطلاعات S.M.A.R.T

– پشتیبانی از انواع مختلف حافظه‌های ذخیره‌سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR