دانلود بازی Loony Tanks 1.2.0 – نبرد تانک های کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Loony Tanks 1.05 - نبرد تانک های کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Loony Tanks برای اندروید

| بازی نبرد تانک های کوچک برای اندروید  + نسخه بی نهایت |

 

Loony Tanks 1.2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Wooden Sword Games است. بازی نبرد تانک‌های کوچک، شما را در محیطی آزادانه، به جنگ با تانک‌ها دعوت می‌کند. در این بازی جدید، شما در قالب یک تانک سبز رنگ کوچک نقش‌آفرینی می‌کنید که باید در میان امواج عظیمی از تانک‌های دشمن، جان سالم به در ببرد. داستان بازی به این شکل است که یک آدمک کوچک، از ترس جانش به داخل یک تانک فرار کرده و اکنون تصمیم گرفته با تجهیزاتی که در اختیار دارد، دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود کند.

این تانک کوچک را نباید دست کم گرفت؛ چرا که متعلقات او توانایی انجام کارهایی خارق‌العاده را دارد! در این بازی پلیر می‌تواند 11 نوع تانک مختلف را برای نبرد انتخاب کند. هریک از این تانک‌ها دارای ویژگی منحصر به فرد خود بوده و می‌توان با پیش بردن مراحل، ویژگی‌های آنان را بهبود بخشید. هم اکنون می توانید بازی Loony Tanks را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Loony Tanks :

– امکان یک تجربه لذت‌بخش در دنیای تانک‌های کوچک

– دارا بودن حجم کم در مقایسه با کیفیت گرافیکی فوق‌العاده

– دارا بودن 11 نوع تانک مختلف برای انتخاب

– توانایی ارتقای تانک‌ها

– تجهیز تانک‌ها به سلاح‌های کشنده

– دارا بودن ماموریت‌های بسیار مهیج

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Loony Tanks2 150x84 - دانلود بازی Loony Tanks 1.2.0 - نبرد تانک های کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت Loony Tanks3 150x84 - دانلود بازی Loony Tanks 1.2.0 - نبرد تانک های کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت Loony Tanks4 150x84 - دانلود بازی Loony Tanks 1.2.0 - نبرد تانک های کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت Loony Tanks1 150x84 - دانلود بازی Loony Tanks 1.2.0 - نبرد تانک های کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR