دانلود Lantern 3D Screensaver 1.1 – اسکرین سیور فانوس برای ویندوز

دانلود Lantern 3D Screensaver 1.1 - اسکرین سیور فانوس برای ویندوز

 

دانلود Lantern 3D Screensaver

| اسکرین سیور فانوس برای ویندوز |

 

Lantern 3D Screensaver 1.1 نام یک نرم افزار محافظ صفحه نمایش جدید برای سیستم‌عامل ویندوز است که در زمان‌هایی که سیستم شما بلا استفاده به حالت روشن باقی مانده باشد، نمایی زیبا و خیره‌کننده از یک فانوس روشن را به تصویر می‌کشد. همانطور که می‌دانید، از همان نسخه‌های اولیه سیستم‌عامل ویندوز، اسکرین سیور (Screenasaver)، یک بخش جدانشدنی از تنظیمات صفحه نمایش ویندوز بود. به کمک این قابلیت، زمانی که سیستم کاربر برای مدتی مشخص بلا استفاده باقی بماند، یک تصویر از پیش تنظیم شده نمایش داده می‌شود.

با نمایش اسکرین سیور، استفاده از منابع سخت‌افزاری سیستم به حداقل میزان خود می‌رسد. بدین ترتیب، نرم افزارهای محافظ صفحه نمایش قادرند در اوقات بیکاری، مصرف انرژی و منابع سخت‌افزاری سیستم را به حد قابل ملاحظه‌ای کاهش دهند. علاوه بر این، با استفاده از این محافظ صفحه نمایش، شما می‌توانید محیطی زیبا از یک فانوس روشنایی بخش را در دسکتاپ خود به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Lantern 3D Screensaver را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lantern 3D Screensaver :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه یک فانوس قدیمی و کلاسیک

– زیباسازی محیط دسکتاپ با یک جلوه منحصر به فرد

– کاهش دادن استفاده از منابع سخت‌افزاری سیستم

– قابلیت فعال/غیرفعال سازی صدا

– توانایی شخصی‌سازی جلوه کلی اسکرین سیور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR