دانلود SpeedyFixer 7.3 – نرم افزار ترمیم و بهینه سازی سریع ویندوز

دانلود SpeedyFixer 7.3 - نرم افزار ترمیم و بهینه سازی سریع ویندوز

 

دانلود SpeedyFixer

| نرم افزار ترمیم و بهینه سازی سریع ویندوز |

 

SpeedyFixer 7.3 نام نرم افزاری به منظور اسکن و بهینه‌سازی سیستم‌های کامپیوتری است. این برنامه قادر است کلیه بخش‌های سیستم‌عامل ویندوز را با سرعت بسیار بالا اسکن کند و با اعمال تنظیماتی خاص، کارکرد کلی سیستم را بهبود بخشد. این نرم افزار قادر است رجیستری ویندوز را از کلیدهای بلا استفاده و زائد پاک‌سازی کرده و سرعت سیستم را تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. به طور کلی، این نرم افزار مجموعه‌ای از ابزارهای مفید و کاربردی را در خود جای داده که استفاده از هرکدام از آنان، می‌تواند روند کلی اجرای دستورات در سیستم را بهبود بخشد.

این نرم افزار با دارا بودن قابلیت زمان‌بندی اسکن‌ها، کاربر را قادر می‌سازد در بازه‌های زمانی مختلف سیستم خود را برای تشخیص ایرادات اسکن کنند. با این کار، نرم افزار به محض بروز خطا در سیستم و یا رجیستری ویندوز، نسبت به رفع آن اقدام می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SpeedyFixer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SpeedyFixer :

– امکان اسکن سریع سیستم و رفع مشکلات ویندوز

– جلوگیری از کرش کردن سیستم و هنگ کردن‌های آزاردهنده

– بهینه‌سازی کارکرد سیستم

– رفع ارورهای سیستم، پاک‌سازی رجیستری و …

– دارا بودن امکان پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR