دانلود زیارت عاشورا 3.3.1 – نرم افزار زیارت عاشورا همراه با صوت و ترجمه برای اندروید

دانلود زیارت عاشورا 3.3.1 - نرم افزار زیارت عاشورا همراه با صوت و ترجمه برای اندروید

 

دانلود زیارت عاشورا برای اندروید

| نرم افزار زیارت عاشورا همراه با صوت و ترجمه برای اندروید |

 

زیارت عاشورا 3.3.1 نام یک نرم افزار مذهبی جدید است که به کمک آن، همواره می‌توانید دعای زیارت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان را با خود به همراه داشته باشید. فرقی نمی‌کند که در چه موقعیتی باشید؛ چرا که به کمک این برنامه، همواره دعای زیارت همراه با صوت و ترجمه به همراه شماست. این اپلیکیشن، یک نرم افزار مفید و قدرتمند در مارکت اندروید است که متن کامل این دعا به همراه صوت دلنشین آقای فرهمند را در خود جای داده است. همچنین در مواقع استراحت، حین مسافرت، هنگام خروج از خانه یا …، می‌توانید متن کامل زیارت عاشورا را همراه با ترجمه آن بخوانید.

رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده و کاربران می‌توانند به آسانی و به دور از هرگونه پیچیدگی، در هر جا و مکانی به متن و صوت این دعا دسترسی داشته باشند. علاوه بر این‌ها، کاربر می‌تواند متن دعا و ترجمه آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهد و خوانایی آن را بهبود بخشد. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار زیارت عاشورا را برای سیستم عامل اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار زیارت عاشورا:

– دارا بودن امکان اسکرول خودکار متن همراه با صوت

– پشتیبانی کامل از زبان و ترجمه فارسی

– قابلیت ذخیره‌سازی فرازها برای دسترسی سریع در زمان‌های دیگر

– دارا بودن فونت اختصاصی و زیبا

– محیط کاربری بسیار ساده و زیبا

– دارا بودن حالت مطالعه در شب

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ziarateashura1 85x150 - دانلود زیارت عاشورا 3.3.1 - نرم افزار زیارت عاشورا همراه با صوت و ترجمه برای اندروید Ziarateashura2 85x150 - دانلود زیارت عاشورا 3.3.1 - نرم افزار زیارت عاشورا همراه با صوت و ترجمه برای اندروید Ziarateashura3 85x150 - دانلود زیارت عاشورا 3.3.1 - نرم افزار زیارت عاشورا همراه با صوت و ترجمه برای اندروید Ziarateashura4 85x150 - دانلود زیارت عاشورا 3.3.1 - نرم افزار زیارت عاشورا همراه با صوت و ترجمه برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR