دانلود بازی Archery Big Match 1.2.3 – تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Archery Big Match 1.1.7 - تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Archery Big Match برای اندروید

| بازی تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Archery Big Match 1.2.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی Mobirix است. در این بازی اندرویدی، فرصتی برای شما محیاست تا بتوانید تجربه تیراندازی با کمان را یاد بگیرید. تیراندازی با کمان، یکی از رشته‌های ورزشی محبوب است که در سطوح حرفه‌ای نیز ورزشکاران آن را دنبال می‌کنند. بسیاری تصور می‌کنند که با چند قلق‌گیری ساده می‌توان با تیر و کمان، یک پرتاب دقیق و بدون خطا را اجرا کرد. اما واقعیت چیزی بر خلاف این است؛ چرا که تیراندازی با کمان تمرین و مهارت بسیاری لازم دارد.

در این بازی اندرویدی، مجموعه‌ای از مراحل چالش‌برانگیز تعبیه شده که می‌توان در هریک از آن‌ها، با شگردهای مختلف تیراندازی با کمان آشنا شد. اگر شما نیز دوست دارید که با این مهارت و چالش‌های مختلف آن آشنا شوید، بازی Archery Big Match فرصتی بسیار عالی و مناسب برای به چالش کشیدن این مهارت حرفه‌ای و جذاب است. هم اکنون می توانید بازی Archery Big Match را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Archery Big Match :

– امکان تجربه تیراندازی با کمان در یک محیط لمسی

– یادگیری نحوه تیراندازی با کمان و عوامل موثر بر یک پرتاب خوب

– امکان ارتقای سطوح برای بهبود تیراندازی

– دارا بودن مینی‌گیم‌های بسیار

– امکان رقابت بر سر زمان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Archery Big Match1 84x150 - دانلود بازی Archery Big Match 1.2.3 - تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت Archery Big Match2 84x150 - دانلود بازی Archery Big Match 1.2.3 - تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت Archery Big Match3 84x150 - دانلود بازی Archery Big Match 1.2.3 - تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت Archery Big Match4 84x150 - دانلود بازی Archery Big Match 1.2.3 - تیراندازی با کمان برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR