دانلود بازی Doom Dunes 1.7.2 – امپراطوری صحراها برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Doom Dunes 1.7.2 - امپراطوری صحراها برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Doom Dunes برای اندروید

| بازی امپراطوری صحراها برای اندروید + دیتا |

 

Doom Dunes 1.7.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی ONEMT است. سری بازی‌های استراتژیک، همواره طرفداران مخصوص خود را در دنیای بازی‌های رایانه‌ای داشته‌اند. اگر به خاطر داشته باشید، در دهه گذشته بازی محبوب جنگ‌های صلیبی توانست سر و صدای بسیاری را در این سبک از بازی‌ها به پا کند. امروزه با پیشرفت هرچه بیشتر سیستم‌عامل گوشی‌های موبایل، علاقه‌مندان می‌توانند از تجربه بازی‌های استراتژیک در هر جا و زمانی لذت ببرند! بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، شما را به نبرد با امپراطوری‌های صحرایی دعوت می‌کند؛ جایی که هریک از حاکیمان برای تاج و تخت خود رویاهای بسیار دارند.

در این بازی، فرصتی برایتان محیاست که به عنوان شاهزاده یک سلطنت تاریخی نقش‌آفرینی کنید. شما می‌توانید شاهزاده و یا یکی از نجیب‌زادگان سلطنت بوده و تاج و تخت را به دست خود بگیرید. در این بازی می‌توانید ضمن اتحاد با دیگر حاکمان و جمع‌آوری ثروت از سرزمین‌های دور، خود را برای نبرد با سایر حاکمان آماده کرده و رقبای خود را در امپراطوری صحراها شکست دهید. هم اکنون می توانید بازی Doom Dunes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Doom Dunes :

– دارا بودن گیم‌پلی استراتژیک و امکان آموزش دادن نیروهای جنگی

– امکان تشکیل اتحاد بین‌المللی با سایر حاکمان

– امکان ساخت انواع سازه‌ها و جمع‌آوری منابع برای ارتقای حاکمیت

– توانایی فتح سایر سرزمین‌ها و کسب ثروت آنان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Doom Dunes1 85x150 - دانلود بازی Doom Dunes 1.7.2 - امپراطوری صحراها برای اندروید + دیتا Doom Dunes2 85x150 - دانلود بازی Doom Dunes 1.7.2 - امپراطوری صحراها برای اندروید + دیتا Doom Dunes3 85x150 - دانلود بازی Doom Dunes 1.7.2 - امپراطوری صحراها برای اندروید + دیتا Doom Dunes4 85x150 - دانلود بازی Doom Dunes 1.7.2 - امپراطوری صحراها برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 93 + 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR