دانلود بازی City Island 3 Building Sim 2.0.4 – شهرسازی در جزیره برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی City Island 3 Building Sim 2.0.4 - شهرسازی در جزیره برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی City Island 3 Building Sim برای اندروید

| بازی شهرسازی در جزیره برای اندروید + پول بی نهایت |

 

City Island 3 Building Sim 2.0.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Sparkling Society ™ City Building Games & Sims Simulation است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های مدیریتی و شبیه‌سازی ساخت و ساز هستید، پس بازی شهرسازی در جزیره می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای اوقات فراغت شما باشد! این بازی تاکنون بیش از 50 میلیون پلیر از سراسر جهان دانلود شده و به عنوان یکی از برترین عناوین بازی‌های شهرسازی از آن یاد می‌شود.

در این بازی اندرویدی، فرصتی برایتان محیاست که بتوانید در جزایری که از آب سر بر آورده‌اند، شهرهایی عجیب و غریب بسازید. نکته قابل توجه در مورد این بازی، این است که شما می‌توانید هریک از شهرها را، متناسب با سلیقه خودتان احداث کنید. شما می‌توانید ظاهر شهرهای جزیره‌ای را متناسب با سلیقه خودتان تغییر داده و با کارگذاری امکاناتی از قبیل ریل راه‌آهن، رودخانه، مسیرهای پیاده‌روی، مکان‌های تفریحی و … این شهر را به محیطی آباد و بسیار زیبا تبدیل کنید. هم اکنون می توانید بازی City Island 3 Building Sim را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی City Island 3 Building Sim :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه ساخت و ساز

– امکان ساخت شهرهایی زیبا در جزایر سرسبز و دارا بودن 150 آیتم مختلف

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده

– گیم‌پلی چالش‌برانگیز و ماموریت‌های سرگرم‌کننده

– امکان زیباسازی شهرها با درخت، ساختمان و …

– امکان آپگرید آیتم‌ها برای افزایش سرعت ساخت و ساز

– دارا بودن ماجراجویی بسیار زیاد و سرگرم‌کننده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

City Island 31 150x84 - دانلود بازی City Island 3 Building Sim 2.0.4 - شهرسازی در جزیره برای اندروید + پول بی نهایت City Island 32 150x84 - دانلود بازی City Island 3 Building Sim 2.0.4 - شهرسازی در جزیره برای اندروید + پول بی نهایت City Island 33 150x84 - دانلود بازی City Island 3 Building Sim 2.0.4 - شهرسازی در جزیره برای اندروید + پول بی نهایت City Island 34 150x84 - دانلود بازی City Island 3 Building Sim 2.0.4 - شهرسازی در جزیره برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR