دانلود PACE Suite 4.4.3.1 Enterprise – نرم افزار ساخت فایل های نصبی

دانلود PACE Suite 4.4.3.1 Enterprise - نرم افزار ساخت فایل های نصبی

 

دانلود PACE Suite

| نرم افزار ساخت فایل های نصبی |

 

PACE Suite 4.4.3.1 Enterprise نام نرم افزاری جدید و حرفه‌ای در زمینه ساخت فایل‌های نصبی (Setup) است. راهکارهای مختلفی برای ساخت اینگونه از فایل‌های نصبی وجود دارند و برنامه‌نویسان همواره به دنبال روشی سریع و در عین حال استاندارد می‌باشند. به منظور استفاده از یک نرم افزار یا بازی، لازم است که فایل‌های مربوط به آن در سیستم کاربر کپی شوند. اما به علت خطاهای احتمالی در حین فرآیند کپی و انتقال، این روش چندان معقول به نظر نمی‌رسد. به همین سبب، شرکت‌های نرم افزاری از فایل‌های نصبی یا ستاپ استفاده می‌کنند. با استفاده از این برنامه‌ها، کلیه فایل‌های مربوطه در قالب یک پکیج مستقل قرار می‌گیرند. این راه‌اندازها که عموما دارای فرمت EXE یا MSI هستند، بهترین روش موجود برای نصب یک برنامه یا بازی بر روی سیستم کاربر به شمار می‌روند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، قادر است کلیه فایل‌های مربوط به برنامه یا بازی ساخته شده توسط شما را دریافت و یک فایل کاملا مستقل و قابل اطمینان را ایجاد کند. وجود روش‌های متعدد برای ساخت فایل‌های نصبی، همواره برنامه‌نویسان را گمراه می‌کند؛ به همین سبب، نرم افزاری را آماده کرده‌ایم که در لیست برترین‌ها قرار می‌گیرد. این برنامه، قادر است فایل‌های نصبی مورد نظر شما را با امکانات و ویژگی‌های مورد نظرتان ایجاد و آن را تا حد ممکن فشرده‌سازی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PACE Suite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PACE Suite :

 

– دارا بودن امکانات گسترده در زمینه ساخت و شخصی‌سازی فایل‌های نصبی

– دارا بودن راهنمای قدم به قدم در هر مرحله

– عملکرد بسیار عالی در هنگام تولید پکیج‌های حجیم

– کاهش دادن پیچیدگی فرآیند ساخت فایل‌های نصبی

– دارا بودن رابط کاربری بسیار زیبا و ساده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR