دانلود الوپیک 2.4.1 – نرم افزار درخواست آنلاین پیک موتوری برای اندروید

دانلود نرم افزار الوپیک 2.4.1 - سامانه درخواست آنلاین پیک موتوری برای اندروید

 

دانلود الوپیک برای اندروید

| سامانه درخواست آنلاین پیک موتوری برای اندروید |

 

الوپیک 2.4.1 یک سرویس خلاقانه کاملا بومی و فارسی زبان است که امکان درخواست آنلاین پیک موتوری، وانت‌بار و … را برای کاربران فراهم می‌سازد. اگر قصد دارید که مرسوله خاصی را به نقطه مشخصی از تهران ارسال کنید، الو پیک می‌تواند این کار را در نهایت امنیت و با صرف کمترین زمان ممکن برایتان انجام دهد. سفیران الوپیک، مرسوله مورد نظر شما را در نهایت امنیت و سرعت به مقصد شما خواهند رساند؛ در همین حال، شما می‌توانید لحظه به لحظه مسیر حرکت مرسوله خود تا رسیدن به مقصد را زیر نظر داشته باشید. در ابتدا، سرویس الو پیک صرفا برای ارسال مرسوله‌ها به مناطق مختلف تهران طراحی شده بود. اما اکنون سرویس جدید تاکسی موتوری، شما را قادر می‌سازد که مسافرات‌های درون شهری خود در مناطق پرترافیک شهر تهران را در مدت زمان بسیار کمتری انجام دهید.

شما کاربران الوپیک، همچنین می‌توانید چندین مرسوله را به سفیران الوپیک بسپارید تا هریک از آن‌ها را به مقصد مورد نظرتان تحویل دهند. عامل موفقیت چشم‌گیر الوپیک در تمام این مدت، فرآیند مصاحبه و شناخت دقیق کارکنان و سفیران است. به همین سبب، افراد می‌توانند در نهایت اطمنینا، مرسوله‌های خود را به آن‌ها سپرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد برسند. یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد الوپیک، حذف هزینه‌های جانبی پست، عوارض و … است که نهایتا هزینه‌ها را به حد قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار الوپیک را برای سیستم عامل اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی الوپیک :

– کاهش هزینه و مدت زمان صرف شده

– پرداخت آنلاین هزینه ارسال

– امکان جابه‌جایی مسافرین از مسیرهای پر ترافیک

– قابلیت اعتماد بسیار بالا

– امکان مشاهده و رهگیری زنده فرآیند ارسال مرسوله

– دارا بودن طرح و کدهای تخفیفی ویژه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AloPeyk 1 84x150 - دانلود الوپیک 2.4.1 - نرم افزار درخواست آنلاین پیک موتوری برای اندروید AloPeyk 2 84x150 - دانلود الوپیک 2.4.1 - نرم افزار درخواست آنلاین پیک موتوری برای اندروید AloPeyk 3 84x150 - دانلود الوپیک 2.4.1 - نرم افزار درخواست آنلاین پیک موتوری برای اندروید AloPeyk 4 84x150 - دانلود الوپیک 2.4.1 - نرم افزار درخواست آنلاین پیک موتوری برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR