دانلود بازی Low Fly 1.11 – پرواز در ارتفاع کم برای اندروید

دانلود بازی Low Fly 1.11 - پرواز در ارتفاع کم برای اندروید

 

دانلود بازی Low Fly برای اندروید

| بازی پرواز در ارتفاع کم برای اندروید |

 

Low Fly 1.11 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی WildLabs است. همه ما موشک‌های کاغذی را به خاطر داریم. سرگرمی خلاقانه و محبوبی که با یک ورق امکان‌پذیر می‌شد. برخی از این موشک‌های کاغذی، سرعت و ثبات بسیار بیشتری نسبت به نمونه‌های دیگر داشتند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به موشک‌های کاغذی هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی پرواز در ارتفاع کم را از دست ندهید. در این بازی اندرویدی، شما می‌بایست یک هواپیمای کاغذی را تا جایی که می‌توانید، در ارتفاع بالاتر از سطح زمین نگه داشته و از سقوط آن جلوگیری کنید.

برای این کار، لازم است که به طور منظم، بر روی صفحه نمایشگر لمسی گوشی یا تبلت اندرویدی‌تان ضربه بزنید. در همین حین، هواپیمای کاغذی تعادل خود را در ارتفاع حفظ می‌کند. همچنین شما می‌توانید طی این تجربه جذاب، از منظره‌های مختلف نیز بازدید کرده و از تجربه سفر به نقاط مختلف دنیا لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Low Fly را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Low Fly :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه منظره‌های طبیعی

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده

– گیم‌پلی منحصر به فرد

– امکان تجربه یک رقابت چالش بر انگیز

– توانایی ثبت رکوردهای بالاتر

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Low Fly1 84x150 - دانلود بازی Low Fly 1.11 - پرواز در ارتفاع کم برای اندروید Low Fly2 84x150 - دانلود بازی Low Fly 1.11 - پرواز در ارتفاع کم برای اندروید Low Fly3 84x150 - دانلود بازی Low Fly 1.11 - پرواز در ارتفاع کم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR