دانلود بازی Halloween Mysteries برای PC

دانلود بازی Halloween Mysteries برای PC

 

دانلود بازی Halloween Mysteries برای کامپیوتر

| بازی اسرار هالووین |

 

Halloween Mysteries بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Vyacheslav Ozolnieks ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، فرصتی برایتان محیاست که به دنیایی افسانه‌ای و فانتزی قدم بگذارید. جهانی پر از شگفتی‌ها و موجودات غیرمعمول، جادوگران و حتی شیاطین خبیث! مشابه با دنیای این بازی را در هیچ کجای دیگه تجربه نکرده و نخواهید کرد، چرا که تله‌ها و موانع خطرناک حتی لحظه‌ای دست از سر شما بر نخواهند داشت.

دشمنان شما نیز هریک دارای تاکتیک منحصر به فرد خود هستند و برای مبارزه با آنان باید راهکاری ویژه را در نظر بگیرید. داستان بازی از شنیده شدن یک صدای عجیب در اتاق جادوگری با نام سارف (Saref) آغاز می‌شود. او وقتی چشمان خود را باز کرد، متوجه حضور یک موجود شیطانی کوچک در اتاق خود شد. این موجود عجیب و غریب، در یک زمان کوتاه، سنگی جادویی را از روی میز به سرقت برد. هنگامی که سارف به خود آمد، از پنجره بیرون منزل را تماشا کرد و چیزی که می‌دید برایش غیرقابل پذیرش بود: مجسمه‌ها و نمادهای مخصوص شب هالووین جان‌دار شده و نقاط مختلف شهر را به تصرف خود درآورده‌اند. اکنون شما می‌بایست با نقش‌آفرینی در قالب این جادوگر، از اسرار هالووین پرده‌برداری کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Halloween Mysteries را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Halloween Mysteries1 300x169 - دانلود بازی Halloween Mysteries برای PC Halloween Mysteries2 300x169 - دانلود بازی Halloween Mysteries برای PC

 

Halloween Mysteries3 300x169 - دانلود بازی Halloween Mysteries برای PC Halloween Mysteries4 300x169 - دانلود بازی Halloween Mysteries برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i3-2100 / AMD® FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 750 Ti / ATI Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: DirectX 11 Sound Device

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770 / AMD® FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 970 / ATI Radeon R9 Series
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: DirectX 11 Sound Device

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 286 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR