دانلود DiskDigger Pro File Recovery (Root) 1.0 – بازیابی اطلاعات گوشی (برای اندروید)

دانلود DiskDigger Pro File Recovery (Root) 1.0 - بازیابی اطلاعات گوشی (برای اندروید)

 

دانلود DiskDigger Pro File Recovery برای اندروید

| بازیابی اطلاعات گوشی (برای اندروید) |

 

DiskDigger Pro File Recovery (Root) 1.0 نام نرم افزاری کاربردی و مفید در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. شما کاربران با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند کلیه اطلاعات حذف شده خود در حافظه داخلی و یا مموری کارت را در نهایت سادگی بازگردانی کنند. این نرم افزار که تنها بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های روت شده کار می‌کند، قادر است با یک اسکن سریع و ساده کلیه اطلاعات حذف شده را به کاربر نمایش دهد تا او بتواند موارد دلخواه خود را مجددا ذخیره‌سازی کند.

این نرم افزار می‌تواند انواع اطلاعات حذف شده از قبیل تصاویر، فایل‌های ویدیویی، فایل‌های صوتی، اسناد متنی،‌ فایل‌های فشرده و … را جستجو کرده و برای کاربر بازیابی کند. فرقی نمی‌کند که اطلاعات کاربر به طور تصادفی پاک شده و یا اینکه حافظه او به کلی فرمت شده باشد؛ در هر صورت این نرم افزار او را قادر می‌سازد تا داده‌های خود را در نهایت اطمینان بازیابی کند. هم اکنون می توانید نرم افزار DiskDigger Pro File Recovery برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DiskDigger Pro File Recovery :

– توانایی بازیابی اطلاعات حذف شده از قبیل تصاویر، فایل‌های ویدیویی، موزیک‌ها، اسناد متنی و فایل‌های فشرده

– امکان ذخیره‌سازی فایل‌های بازیابی شده در حساب‌های ابری

– سازگاری با انواع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی

– توانایی بازیابی سریع و آسان انواع اطلاعات

– امکان بازگردانی فرمت‌های JPG, PNG, MP4 / M4A / 3GP / MOV, GIF, MP3, AMR, WAV, TIF, CR2, SR2, NEF, DCR, PEF, DNG, ORF, DOC / DOCX, XLS / XLSX, PPT / PPTX, PDF, XPS, ODT / ODS / ODP / ODG, ZIP, APK, EPUB, SNB, VCF, RAR

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DiskDigger1 90x150 - دانلود DiskDigger Pro File Recovery (Root) 1.0 - بازیابی اطلاعات گوشی (برای اندروید) DiskDigger2 90x150 - دانلود DiskDigger Pro File Recovery (Root) 1.0 - بازیابی اطلاعات گوشی (برای اندروید) DiskDigger3 90x150 - دانلود DiskDigger Pro File Recovery (Root) 1.0 - بازیابی اطلاعات گوشی (برای اندروید) DiskDigger4 84x150 - دانلود DiskDigger Pro File Recovery (Root) 1.0 - بازیابی اطلاعات گوشی (برای اندروید)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR