دانلود بازی AWA Intelligent and Magic Puzzle 1.40 – پازل جادویی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی AWA Intelligent and Magic Puzzle 1.40 - پازل جادویی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی AWA Intelligent and Magic Puzzle برای اندروید

| بازی پازل جادویی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

AWA Intelligent and Magic Puzzle 1.40 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Mental Lab است. در هیاهوی بازی‌های اکشن و حجیم با گرافیک کنسولی، برخی از توسعه‌دهندگان روی به بازی‌های پازلی و فکری آورده‌اند. این سبک از بازی‌های اندرویدی، این روزها طرفداران بسیاری دارند؛ به این دلیل که آن را در هر جا و مکانی می‌توان بازی کرد. بازی جدید پازل جادویی، محیطی خلاقانه و رنگارنگ را به تصویر می‌کشاند که مجموعه‌ای از معماهای پیچیده در آن تعبیه شده است.

محیط این بازی، به شکلی خلاقانه و 3 بعدی طراحی شده و در تمام موارد، کاربر را با مجموعه پیچیده‌ای از پازل‌ها رو به رو می‌کند. در این بازی، شما با مجموعه‌ای از مکعب‌های رنگی سر و کار دارید که در هر مرحله از آن، می‌بایست مسیر خروجی را از میان تله‌ها و موانع خطرناک پیدا کرده و آن را پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی AWA Intelligent and Magic Puzzle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی AWA Intelligent and Magic Puzzle :

– دارا بودن پازل‌های سرگرم‌کننده و چالش بر انگیز

– گیم‌پلی منحصر به فرد و خلاقانه

– دارا بودن پازل‌های ذهنی

– چالش مسیرها و کشف راه‌های مخفی

– دارا بودن پازل ردیف کردن 3 تایی اشیاء

– طراحی گرافیکی واقع‌گرایانه

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

AWA Intelligent and Magic Puzzle1 113x150 - دانلود بازی AWA Intelligent and Magic Puzzle 1.40 - پازل جادویی برای اندروید + پول بی نهایت AWA Intelligent and Magic Puzzle2 113x150 - دانلود بازی AWA Intelligent and Magic Puzzle 1.40 - پازل جادویی برای اندروید + پول بی نهایت AWA Intelligent and Magic Puzzle3 113x150 - دانلود بازی AWA Intelligent and Magic Puzzle 1.40 - پازل جادویی برای اندروید + پول بی نهایت AWA Intelligent and Magic Puzzle4 113x150 - دانلود بازی AWA Intelligent and Magic Puzzle 1.40 - پازل جادویی برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR