دانلود بازی Hero Hunters 0.11.1 – شکارچیان قهرمان برای اندروید

دانلود بازی Hero Hunters 0.9.2 - شکارچیان قهرمان برای اندروید

 

دانلود بازی Hero Hunters برای اندروید

| بازی شکارچیان قهرمان برای اندروید |

 

Hero Hunters 0.11.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Hothead Games است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های تیراندازی و اکشن باشید، شکارچیان قهرمان می‌تواند تا مدت‌ها یک سرگرمی ثابت برای شما باشد! بیش از 40 قهرمان مختلف در این بازی وجود دارند که هریک از آنان با سبک و سلاح منحصر به فرد خود به نبرد با دشمنان می‌پردازند. از این جهت، شما می‌توانید در همان ابتدا، قهرمان دلخواه خود را انتخاب و برای نبردی پرهیجان آماده شوید.

یکی از ویژگی‌های محبوب این بازی، امکان نبرد آنلاین با سایر پلیرها در نقاط مختلف دنیا است. علاوه بر این، شما می‌توانید حالت داستانی بازی را آغاز کرده و یک ماجراجویی تازه را تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Hero Hunters را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Hero Hunters :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه نبردها از نمای سوم شخص

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده و کنسولی

– دارا بودن ده‌ها قهرمان مختلف با مهارت‌های منحصر به فرد

– امکان نبرد با استفاده از سلاح‌های فانتزی و پیشرفته

– توانایی نبرد با سایر پلیرها در سراسر جهان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hero Hunters1 150x94 - دانلود بازی Hero Hunters 0.11.1 - شکارچیان قهرمان برای اندروید Hero Hunters2 150x94 - دانلود بازی Hero Hunters 0.11.1 - شکارچیان قهرمان برای اندروید Hero Hunters3 150x94 - دانلود بازی Hero Hunters 0.11.1 - شکارچیان قهرمان برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR