دانلود O&O BlueCon Tech Edition 15.0 Build 4073 x86/x64 – نرم افزار مدیریت و بازیابی سیستم

دانلود O&O BlueCon Tech Edition 15.0 Build 4073 - نرم افزار مدیریت و بازیابی سیستم

 

دانلود O&O BlueCon

| نرم افزار مدیریت و بازیابی سیستم |

 

O&O BlueCon Tech Edition 15.0 Build 4073 x86/x64 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و بسیار قدرتمند در زمینه مدیریت و بازیابی سیستم‌های کامپیوتری می‌باشد. صفحه آبی مرگ در کامپیوتر، نشان‌دهنده حجم بزرگی از کار برای مدیران سازمان‌هاست. زمانی که بارگذاری سیستم‌عامل بنا بر دلایل مختلف، با مشکل مواجه می‌شود؛ معمولا بسیاری از افراد چاره‌ای به جز نصب مجدد ویندوز پیدا نمی‌کنند. در چنین مواقعی، ابزاری همچون O&O BlueCon می‌تواند کاربرد چشم‌گیر خود را به کاربر ارائه کند. با استفاده از این نرم افزار، مشاهده صفحه آبی مرگ (Blue Screen of Death)، دیگر یک فاجعه بزرگ به شمار نخواهد رفت! این صفحه آبی رنگ، توسط سیستم‌عامل ویندوز و در مواجهه با خطاها و شرایط بحرانی به نمایش در می‌آید که در اکثر مواقع، به قسمت سخت‌افزار رایانه برمی‌گردد.

این پیغام خطا، در محیطی آبی رنگ و با نوشته‌های سفید نمایش داده می‌شود و کاربر را از خطای موجود مطلع می‌سازد. نرم افزار O&O BlueCon، یک راهکار موثر و قدرتمند در هنگام بروز چنین خطاهایی است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران و مدیران سیستم می‌توانند در نهایت سادگی، سیستم را عیب‌یابی کرده و مشکلات موجود را تر میم کنند. نکته مهم در مورد این نرم افزار، عدم وابستگی آن به محیط ویندوز است. در واقع حتی اگر در شرایط بحرانی، کامپیوتر از بارگذاری ویندوز ناتوان باشد، این نرم افزار قادر است در محیطی کاملا جداگانه، ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر و بازیابی سیستم را به کاربر ارائه کند تا بتوان سریعا سیستم را به شرایط عادی بازگرداند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار O&O BlueCon را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار O&O BlueCon :

– امکان بازیابی داده‌های حذف شده

– توانایی پشتیبان‌گیری و بازیابی آسان و سریع داده‌ها

– رفع مشکلات درایورهای سخت‌افزاری

– امکان حذف قابل اطمینان داده‌ها از پارتیشن‌های هارد دیسک

– امکان ریست کردن رمزهای عبور

– توانایی تشخیص سریع و هوشمندانه ارورها

– سازگاری با سیستم‌عامل ویندوز / سرور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 467 + 604 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR