دانلود SysCAD 9.3 Build 137.21673 – شبیه سازی سیستم های پالایشگاهی

دانلود SysCAD 9.3 Build 137.21673 - نرم افزار شبیه سازی فرآیندها

 

دانلود SysCAD

| نرم افزار شبیه سازی سیستم های پالایشگاهی |

 

SysCAD 9.3 Build 137.21673 نام نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه شبیه‌سازی فرآیندها است که کاربرد آن را در زمینه‌های مختلف می‌توان مورد استفاده قرار داد. این نرم افزار، کلیه فرآیندهای موجود در زمینه‌های صنعت را تحت پوشش خود قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی، امکان‌سنجی، استقرار، تعمیر و نگهداری و … اشاره کرد. عمده کاربرد این نرم افزار، در زمینه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و راه‌اندازی تاسیسات مربوط به هریک از زمینه‌ها است. از طراحی و شبیه‌سازی یک سیستم مداری ساده گرفته تا راه‌اندازی و امکان‌سنجی عملکرد یک سیستم پیچیده؛ همه و همه در نرم افزار SysCAD امکان‌پذیر هستند.

با استفاده از این نرم افزار، شما مهندسین و فعالان در عرصه پتروشیمی، نفت و گاز می‌توانید به درکی واقعی و حقیقی از سایت‌های مربوطه رسیده و کلیه فرآیندها را مطابق با واقعیت شبیه‌سازی کنید. با استفاده از این نرم افزار، به راحتی می‌توان بسیاری از برنامه‌ها و استراتژی‌های آینده را به آزمایش گذاشت و نتایج هریک را به خوبی مورد بررسی قرار داد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SysCAD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SysCAD :

– مناسب برای عرصه صنعت و آموزش

– امکان شبیه‌سازی و مدل‌سازی واقع‌گرایانه مراکز نفت، گاز و پتروشیمی

– قابلیت امکان‌سنجی، طراحی و شبیه‌سازی فرآیندها

– مناسب برای مشاوران، شرکت‌های مهندسی، اپراتورها و …

– شبیه‌سازی از طریق برنامه‌های پویا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR