دانلود بازی Zombie Survival Game of Dead 2.1.0 – بقا در دنیای زامبی ها: بازی مرگ برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Zombie Survival Game of Dead 2.0.3 - بقا در دنیای زامبی ها: بازی مرگ برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Survival Game of Dead برای اندروید

| بقا در دنیای زامبی ها: بازی مرگ برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Zombie Survival Game of Dead 2.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی One Pixel Studio است. داستان بازی بقا در دنیای زامبی‌ها، دنیایی هولناک و عجیب را در سال 2030 میلادی به تصویر می‌کشد. در این سال، امواج بی‌پایانی از مردگان متحرک در سراسر ایالات متحده آمریکا به جان انسان‌های بی‌گناه افتاده و لحظه به لحظه بر جمعیت خود می‌افزایند. ماجرا از یک شب تاریک و شوم آغاز شد؛ زمانی که آسمان به سمت تاریکی پیش می‌رفت، ناگهان زمین با غرشی عظیم شروع به لرزش کرد.

در همین لحظات بود که سر و کله‌ی اولین زامبی‌ها پیدا شد. اکنون تعداد زامبی‌ها لحظه به لحظه در حال افزایش است و شما یکی از آخرین بازمانده‌های این واقعه ترسناک هستید. در این بازی، شما در قالب کاراکتری با نام دی‌-من (D-Man) به عنوان آخرین بازمانده نسل انسان‌ها بازی می‌کنید. او در تلاش است تا با استفاده از نهایت توان خود، زامبی‌ها و تهاجم آنان را متوقف سازد. هم اکنون می توانید بازی Zombie Survival Game of Dead را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Survival Game of Dead :

– دارا بودن انواع مختلفی از زامبی‌ها و سناریوهای پرهیجان

– توانایی کسب سکه‌های طلا و ارتقای اسلحه‌ها

– امکان کنترل بازی با یک دست

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده و صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Survival Game of Dead1 150x94 - دانلود بازی Zombie Survival Game of Dead 2.1.0 - بقا در دنیای زامبی ها: بازی مرگ برای اندروید + پول بی نهایت Zombie Survival Game of Dead2 150x94 - دانلود بازی Zombie Survival Game of Dead 2.1.0 - بقا در دنیای زامبی ها: بازی مرگ برای اندروید + پول بی نهایت Zombie Survival Game of Dead3 150x94 - دانلود بازی Zombie Survival Game of Dead 2.1.0 - بقا در دنیای زامبی ها: بازی مرگ برای اندروید + پول بی نهایت Zombie Survival Game of Dead4 150x94 - دانلود بازی Zombie Survival Game of Dead 2.1.0 - بقا در دنیای زامبی ها: بازی مرگ برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 69 + 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR