دانلود CAMWorks 2022 SP1 x64 – نرم افزار ماشینکاری CNC

دانلود CAMWorks 2018 SP0 Build 2017.12.27 x64 - نرم افزار ماشینکاری CNC

 

دانلود CAMWorks

| نرم افزار ماشینکاری CNC |

 

CAMWorks 2022 SP1 x64 for Solidworks نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه صنعت و تراشکاری CNC است. همانطور که می‌دانید، با پیشرفت روز افزون نرم افزارها و سیستم‌های کامپیوتری، کاربرد گسترده‌ای از آن را در زمینه صنعت و فرآیندهای ساخت و تولید شاهد هستیم. نرم افزار قدرتمند کم ورکز، یک رهکار موثر و کارآمد در زمینه ماشینکاری CNC است و کاربران، آن را یک شیوه انقلابی در زمینه طراحی و تولید می‌دانند.

کم ورکز، یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی صنعتی است که قابلیت‌های متعددی را در زمینه افزایش بهره‌وری، یکپارچگی و بهبود فرآیند طراحی و تولید در اختیار کاربران آن قرار می‌دهد. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهایی قدرتمند و خودکار، بخش مهمی از کارایی ماشین‌های CNC را بهبود بخشیده و فرآیند طراحی و تولید را با سرعت بسیار بیشتری به اجرا در می‌آورد. تمرکز اصلی این نرم افزار، بر خودکارسازی روند برنامه‌نویسی ابزارها و کاهش مدت زمان لازم برای برنامه‌نویسی CNC بوده و تاکنون نیز توانسته موفقیت چشم‌گیری را در این زمینه کسب کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CAMWorks را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CAMWorks :

– سازگاری کامل با SolidWorks

– امکان به‌کار‌گیری استراتژی ماشینکاری با سرعت بالا

– توانایی اختصاص دادن فرآیندهای خودکار برای ماشینکاری

– سرعت بسیار بالا

– کاهش اتلاف زمان و هزینه‌ها

 

سیستم مورد نیاز:

CAMWorks.2022.System.Requirements

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.6/2.44 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR