دانلود Acronis Backup 12.5 Build 16342 + Bootable ISO – نرم افزار پشتیبان گیری از اطلاعات

دانلود Acronis Backup 12.5.8850 - نرم افزار پشتیبان گیری از اطلاعات

 

دانلود Acronis Backup

| نرم افزار پشتیبان گیری از اطلاعات |

 

Acronis Backup Advanced 12.5.16342 + Bootable ISO نام یک دیسک بوت قدرتمند و شناخته شده برای سیستم‌عامل ویندوز است که اصلی‌ترین وظیفه آن، پشتیبان‌گیری از اطلاعات کاربر و تضمین امنیت آنان در قبال حذف شدن‌های ناگهانی و ریسک از دست رفتن داده‌ها در دنیای دیجیتال است. به عقیده کارشناسان کامپیوتری، داده‌های موجود در دنیای دیجیتال را تنها در صورتی می‌توان “دارای امنیت” توصیف کرد که حداقل 5 نسخه پشتیبان از هریک تهیه شده باشد. البته این تعداد نسخه پشتیبان، دشواری‌های مخصوص به خود را برای کاربر به وجود می‌آورد که مهم‌ترین آن، کمبود فضای ذخیره‌سازی برای نگه‌داری نسخه‌های پشتیبان است.

مسئله نگران‌کننده در دنیای دیجیتال این است که اکثر کاربران، نسبت به پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود بی‌توجه هستند. همین موضوع، سبب می‌شود که کاربران در شرایط بحرانی، حتی به یک نسخه سالم و امن از داده‌های خود هم دسترسی نداشته باشند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، راهکاری جامع و قدرتمند برای تهیه بک‌آپ از اطلاعات است. این برنامه، می‌تواند با حداکثر میزا نفشردگی، از اطلاعات شما پشتیبان‌گیری کرده و در مواقع لزوم، آن‌ها را برایتان بازیابی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Acronis Backup را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Acronis Backup :

– امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات در قالب فایل‌های ایمیج

– قابلیت پشتیبان‌گیری از اطلاعات تعیین شده

– توانایی پشتیبان‌گیری در فضای ابری

– امکان بک‌آپ‌گیری سکتور به سکتور هارد دیسک

– توانایی تکه تکه کردن بک‌آپ‌ها

– قابلیت بازگردانی آسان و سریع نسخه‌های بک‌آپ

– توانایی رمزگذاری بک‌آپ‌ها

– پشتیبانی از اعلان ایمیل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید یا توسط نرم افزارهای بوت Rufus ، فلش را بوت و نصب نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.9 + 0.33 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR