دانلود بازی Empire Warriors TD Defense Battle 2.4.10 – جنگجویان امپراطوری برای اندروید + بی نهایت

دانلود بازی Empire Warriors TD Defense Battle 0.1.8 - جنگجویان امپراطوری برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Empire Warriors TD Defense Battle برای اندروید

| بازی جنگجویان امپراطوری برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Empire Warriors TD Defense Battle 2.4.10 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Zitga Studios است. این روزها، سری بازی‌های استراتژیک و برجک دفاعی، طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده و تعداد بازی‌های عرضه شده در این سبک، تا صدها عنوان مختلف هم می‌رسد. اگر شما هم از دوست‌داران این سبک از بازی‌ها هستید، بازی جنگجویان امپراطوری یک عنوان منحصر به فرد و بسیار جدید در این زمینه به شمار می‌رود. داستان این بازی، در یک قاره افسانه‌ای با نام لوریا به تصویر کشیده می‌شود.

در این قاره افسانه‌ای، موجودات مختلف و ناشناخته بسیاری زندگی می‌کنند که از جمله آنان می‌توان به اورک‌ها، الف‌ها، هیولا، دورف‌ها و … اشاره کرد. در این قاره افسانه‌ای، شما می‌توانید به کشورها و سرزمین‌های مختلف سفر کنید و با این کار، گوشه‌ای از وقایع تاریخی آن را رقم بزنید. هم اکنون می توانید بازی Empire Warriors TD Defense Battle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Empire Warriors TD Defense Battle :

– دارا بودن سبک‌های مختلف گیم‌پلی

– امکان شرکت در نبردهای مختلف تاریخی

– امکان بهره‌گیری از مهارت‌های مختلف هریک از کاراکترها

– گیم‌پلی نامحدود

– دارا بودن چالش‌های جذاب و سرگرم‌کننده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Empire Warriors TD Defense Battle1 150x113 - دانلود بازی Empire Warriors TD Defense Battle 2.4.10 - جنگجویان امپراطوری برای اندروید + بی نهایت Empire Warriors TD Defense Battle2 150x113 - دانلود بازی Empire Warriors TD Defense Battle 2.4.10 - جنگجویان امپراطوری برای اندروید + بی نهایت Empire Warriors TD Defense Battle3 150x113 - دانلود بازی Empire Warriors TD Defense Battle 2.4.10 - جنگجویان امپراطوری برای اندروید + بی نهایت Empire Warriors TD Defense Battle4 150x113 - دانلود بازی Empire Warriors TD Defense Battle 2.4.10 - جنگجویان امپراطوری برای اندروید + بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 91/90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR