دانلود بازی WarZ Law of Survival 2.1.3 – بازی قانون بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی WarZ Law of Survival 1.1.1 - بازی قانون بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی WarZ Law of Survival برای اندروید

| بازی قانون بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید  + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

WarZ Law of Survival 2.1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Noelle Collier است. در بازی WarZ Law of Survival، برای زنده ماندن شروط بسیار مهمی را باید رعایت کنید! دنیا توسط زامبی‌ها تسخیر شده و مردگان متحرک در جای جای آن به چشم می‌خورند. برای آنکه بتوانید یک روز دیگر هم زنده بمانید، لازم است که تمامی زامبی‌های مسیر خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید. زامبی‌ها حتی تا محل زندگی شما نیز پیش‌روی کرده و روز به روز کار را برای بازماندگان مشکل‌تر می‌کنند.

برای کسب فرصتی تازه برای نزدگی، می‌توانید یک ریسک مهم را به جان بخرید. بدین منظور، لازم است که ترک محل کرده و به پایگاهی محروم و فراموش شده پناه ببرید. اگر بخت با شما یار باشد، شاید بتوانید منابع مهمی از قبیل آب و غذا هم پیدا کنید و شرایط را به نحو بهتری برای خود و سایر بازماندگان رقم بزنید. علاوه بر این‌ها، شما می‌ـوانید با جمع‌آوری سلاح‌های جدیدتر، زامبی‌ها را از محل زندگی خود دور کنید. هم اکنون می توانید بازی WarZ Law of Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی WarZ Law of Survival :

– امکان عزیمت به سمت پایگاه‌های موجود در مسافت‌های دور

– قابلیت استفاده از انواع سلاح‌های مرگبار برای کشتن زامبی‌ها

– امکان تعامل با سایر بازماندگان

– توانایی مبادله کالا با دیگران

 

تصاویری از محیط بازی :

 

WarZ Law of Survival1 150x75 - دانلود بازی WarZ Law of Survival 2.1.3 - بازی قانون بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت WarZ Law of Survival2 150x75 - دانلود بازی WarZ Law of Survival 2.1.3 - بازی قانون بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت WarZ Law of Survival3 150x75 - دانلود بازی WarZ Law of Survival 2.1.3 - بازی قانون بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت WarZ Law of Survival4 150x75 - دانلود بازی WarZ Law of Survival 2.1.3 - بازی قانون بقا در دنیای زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52 + 102 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR