دانلود RegistryWizard 3.3.17.1221 – نرم افزار تعمیر و بهینه سازی رجیستری ویندوز

دانلود RegistryWizard 3.3.17.1221 - نرم افزار تعمیر و بهینه سازی رجیستری ویندوز

 

دانلود RegistryWizard

| نرم افزار تعمیر و بهینه سازی رجیستری ویندوز |

 

RegistryWizard 3.3.17.1221 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه تعمیر و بهینه‌سازی رجیستری ویندوز است. کاربران با بهره‌گیری از این برنامه، می‌توانند بسیاری از مشکلات موجود در رجیستری ویندوز را برطرف کرده و با این کار، پایداری سیستم را تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش دهند. همانطور که می‌دانید، رجیستری را با عنوان قلب تپنده سیستم‌عامل ویندوز می‌شناسند. بروز ایراد و یا خطا در این قسمت، ممکن است بخش‌های مختلفی از سیستم را درگیر کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود آماده کرده‌ایم، قادر است رجیستری ویندوز را با دقت بسیار بالایی مورد بررسی قرار داده و خطاهای آن را برطرف سازد.

نصب اپلیکیشن‌ها در ویندوز و کارکرد روزانه با آن، سبب ایجاد تغییرات مداوم در رجیستری ویندوز می‌شود. در صورتی که بر این تغییرات، نظارت صحیحی صورت نگرفته باشد، ممکن است با بروز خطا در این قسمت، عملکرد قسمت‌های مختلف سیستم تحت تاثیر قرار بگیرد. این نرم افزار می‌تواند رجیستری ویندوز را با سرعتی بسیار بالا اسکن کرده و با این کار، بسیاری از خطاهای موجود در آن را شناسایی و برطرف کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RegistryWizard را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RegistryWizard :

– امکان اسکن خودکار رجیستری ویندوز و تشخیص خطاها

– توانایی پشتیبان‌گیری از رجیستری

– امکان زمان‌بندی برای اجرای اسکن‌ها

– قابلیت حذف کلید‌های بلا استفاده در رجیستری

– پاک‌سازی کلیدهای خالی در رجیستری

– تعمیر خطاهای موجود در رجیستری ویندوز

– افزایش سرعت و پایداری سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR