دانلود بازی Until Dead Think to Survive 1.5 – بازی “تلاش برای بقا” برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Until Dead Think to Survive 1.5 - بازی "تلاش برای بقا" برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Until Dead Think to Survive برای اندروید

| بازی “تلاش برای بقا” برای اندروید + دیتا |

 

Until Dead Think to Survive 1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی Monomyto Game Studio است. راهی جدید برای بقا در دنیای زامبی‌ها! بازی اندرویدی “تلاش برای بقا”، یک عنوان کاملا جدید در سبک سری بازی‌های فکری و یا پازلی برای اندروید است که باری دیگر شما را در مقابل زامبی‌های گرسنه و خونخوار قرار می‌دهد. در این بازی، شما کاراکتری با نام جان مور (John Mur) هستید. او یک کارآگاه حرفه‌ای و خبره است که می‌بایست جهان پرماجرای اطراف خود را نهایت دقت مورد بررسی قرار دهد.

دنیای اطراف شما، محیطی پر هرج و مرج و بسیار خطرناک بوده و دیگر تقریبا امیدی برای نجات انسان‌ها باقی نمانده است. در این بازی، شما می‌بایست به جان مور کمک کنید تا با کشف سرنخ‌ها، به اسرار پیچیده و پرماجرای این دنیای آخرالزمانی پی ببرد؛ فقط به خاطر داشته باشید که در کنار این موضوع، باید نهایت تلاش خود را برای زنده بودن هم به کار بگیرید! هم اکنون می توانید بازی Until Dead Think to Survive را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Until Dead Think to Survive :

– دارا بودن پازل‌های پیچیده و سرگرم‌کننده

– مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های چالشی

– گیم‌پلی بسیار عالی

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Until Dead Think to Survive1 150x84 - دانلود بازی Until Dead Think to Survive 1.5 - بازی "تلاش برای بقا" برای اندروید + دیتا Until Dead Think to Survive2 150x84 - دانلود بازی Until Dead Think to Survive 1.5 - بازی "تلاش برای بقا" برای اندروید + دیتا Until Dead Think to Survive3 150x84 - دانلود بازی Until Dead Think to Survive 1.5 - بازی "تلاش برای بقا" برای اندروید + دیتا Until Dead Think to Survive4 150x84 - دانلود بازی Until Dead Think to Survive 1.5 - بازی "تلاش برای بقا" برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 30 + 180 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR