دانلود بازی Bridge Constructor Portal – Portal Proficiency برای PC

Bridge Constructor Portal

 

دانلود بازی Bridge Constructor Portal – Portal Proficiency برای کامپیوتر

| بازی شبیه ساز پل سازی |

| نسخه SiMPLEX |

 

Bridge Constructor Portal – Portal Proficiency بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک و شبیه سازی می باشد که در سال 2017 توسط Headup Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به عنوان یکی از اعضای جدید کمپانی Aperture Science Enrichment Center، وظیفه شما این است که با بهره‌گیری از وسیله نقلیه خود و انجام تحقیقات متعدد، پل‌ها و سطوح شیب‌دار مختلف را بسازید و آنان را در مرحله اجرا به آزمون بگذارید. شغل اصلی شما در این بازی، این است که سطوح شیب‌دار، پل‌ها و یا سایر سازه‌های مشابه با آن را طراحی و تولید کنید.

در این بازی، شما با چالش‌ها و موانع مختلفی سر و کار دارید که برای هریک از آنان باید چاره‌ای را اندیشید. علاوه بر این‌ها، گجت‌های مختلفی نیز در این بازی در دسترس شما قرار دارند که می‌توان آنان را برای تکمیل ماموریت‌ها مورد استفاده قرار داد. سازندگان این بازی، محیط آن را تا حد ممکن به واقعیت نزدیک کرده و یک شبیه‌سازی بسیار واقع‌گرایانه از جنبه‌های مختلف آن ارائه کرده‌اند که پیشنهاد می‌کنیم تجربه آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Bridge Constructor Portal – Portal Proficiency را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bridge Constructor Portal1 300x169 - دانلود بازی Bridge Constructor Portal - Portal Proficiency برای PC Bridge Constructor Portal2 300x169 - دانلود بازی Bridge Constructor Portal - Portal Proficiency برای PC

 

Bridge Constructor Portal4 300x169 - دانلود بازی Bridge Constructor Portal - Portal Proficiency برای PC Bridge Constructor Portal3 300x169 - دانلود بازی Bridge Constructor Portal - Portal Proficiency برای PC

 

تریلر بازی Bridge Constructor Portal:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX10 Compatible
Storage: 200 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR