دانلود بازی Viking Village 7.8.8 – روستای وایکینگ ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Viking Village 4.4 - روستای وایکینگ ها برای اندروید

 

دانلود بازی Viking Village برای اندروید

| بازی روستای وایکینگ ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Viking Village 7.8.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Limitless Fun است. بازی روستای وایکینگ‌ها، یک دنیای جذاب و رنگارنگ را از دورانی باستانی به تصویر می‌کشد. طراحی محیط این بازی، به صورت مینیمال انجام گرفته و تمامی منظره‌ها و یا شخصیت‌های بازی، با کیفیت گرافیکی بسیار زیبای به تصویر کشیده‌ شده‌اند. در این دوران تاریخی، شما باید امور مختلف روستای وایکینگ‌ها را تحت مدیریت خود بگیرید. وظیفه اصلی پلیرها در این بازی، این است که سرزمین خود را ایجاد و آن را گسترش دهند.

اصلی‌ترین دشمن مردمان این روستا، شوالیه‌های شیطانی هستند که هر چند وقت یک بار به این سرزمین حمله‌ور می‌شوند. حال شما وظیفه دارید که با یک استراتژی منحصر به فرد، تصمیماتی مهم را در این شرایط بحرانی اتخاذ کنید و با کارگذاری سیستم‌های دفاعی مختلف، شوالیه‌های شیطانی را در این نبرد بزرگ شکست دهید. هم اکنون می توانید بازی Viking Village را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Viking Village :

– امکان پیاده‌سازی دقیق استراتژی نبرد و حمله بر مواضع دشمنان

– توانایی نبرد با برجک‌های دفاعی، نیروهای پیاده‌نظام و بسیاری دیگر از تجهیزات نظامی

– قابلیت استفاده از انواع سلاح‌ها و ابزارهای پرکاربرد در میدان نبرد

– توانایی شرکت در نبردهای آنلاین

– امکان اتحاد با سایر دوستان برای یک نبرد چند نفره

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Viking Village1 150x84 - دانلود بازی Viking Village 7.8.8 - روستای وایکینگ ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Viking Village2 150x84 - دانلود بازی Viking Village 7.8.8 - روستای وایکینگ ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Viking Village3 150x84 - دانلود بازی Viking Village 7.8.8 - روستای وایکینگ ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Viking Village4 150x84 - دانلود بازی Viking Village 7.8.8 - روستای وایکینگ ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR