دانلود بازی Speedball Arena برای PC

دانلود بازی Speedball Arena برای PC

 

دانلود بازی Speedball Arena برای کامپیوتر

| بازی عرصه اسپید بال |

| نسخه HI2U |

 

Speedball Arena بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های ورزشی می باشد که در سال 2017 توسط Reality Reflection ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Speedball Arena، یک عنوان کاملا جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی است که حال و هوای ورزش‌ها در روزگار آینده را به تصویر می‌کشد. ورزشکاران دنیای آینده، تماما در این بازی حضور یافته‌اند و جنبه‌های تازه‌ای از رقابت‌ها را به تصویر می‌کشند. در این بازی، شما در قالب یکی از این ورزشکاران نقش‌آفرینی می‌کنید و با یک دست وسیله نقلیه و با دست دیگر تفنگ مخصوص خود را کنترل خواهید کرد.

بازی عرصه اسپید بال، با الهام‌گیری از حال و هوای بازی آمریکایی و محبوب اسپید بال، جنبه‌های تازه‌ای را به این ورزش افزوده و یک تجربه کاملا جدید را برای علاقه‌مندان به این ورزش به ارمغان می‌آورد. پلیرها می‌توانند این بازی را به صورت تک و یا چند نفره انجام داده و ضمن رقابت با حریفان خود، سعی کنند تا توپ را با روشی جدید و خلاقانه به سمت دروازه حریف هدایت کنند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Speedball Arena را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Speedball Arena1 300x169 - دانلود بازی Speedball Arena برای PC Speedball Arena2 300x169 - دانلود بازی Speedball Arena برای PC

 

Speedball Arena3 300x169 - دانلود بازی Speedball Arena برای PC Speedball Arena4 300x169 - دانلود بازی Speedball Arena برای PC

 

تریلر بازی Speedball Arena:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel(r) Core(tm) i5-6200u CPU @ 2.30GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 960(VR) / GeForce GTX 550(Non-VR)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 10 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6600 cpu @ 3.30GHZ
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 1070(VR) / GeForce GTX 750(Non-VR)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 10 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.26 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR