دانلود بازی Mad Skills BMX 2 2.0.0 – مهارت های دیوانه وار دوچرخه سواری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Mad Skills BMX 2 1.0.0 - مهارت های دیوانه وار دوچرخه سواری 2 برای اندروید

 

دانلود بازی Mad Skills BMX 2 برای اندروید

| بازی مهارت های دیوانه وار دوچرخه سواری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Mad Skills BMX 2 2.0.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Turborilla است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری و اجرای مهارت‌های خلاقانه آن هستید، این فرصت برایتان محیا شده که در قالب یک بازی اندرویدی، در حال و هوای بسیار جذابی از یک رقابت دوچرخه‌سواری قرار بگیرید. اولین نسخه از این بازی، بیش از 40 میلیون مرتبه توسط کاربران در گوگل پلی دانلود شده و به همین جهت، توسعه‌دهندگان اقدام به عرضه نسخه دوم این بازی کرده‌اند تا موفقیت پیشین را باری دیگر تکرار کنند.

در این بازی، شما با چشم‌اندازهای جذاب و بسیار زیبایی از حرکات دوچرخه‌سوارهای حرفه‌ای سر و کار دارید که هریک از آنان جلوه مهیج مربوط به خود را به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید در صورت تمایل این بازی را به صورت آنلاین و با سایر پلیرهای سراسر دنیا تجربه کرده و رقابتی پرهیجان را رقم بزنید. هم اکنون می توانید بازی Mad Skills BMX 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Mad Skills BMX 2 :

– گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک و جنبه‌های واقع‌گرایانه

– دارا بودن 7 مدل مختلف از دوچرخه‌های حرفه‌ای

– قابلیت انتخاب و شخصی‌سازی بازیکنان

– امکان به نمایش گذاشتن حرکات زیبای دوچرخه‌سواری حرفه‌ای

– قابلیت رقابت با دوستان به صورت آنلاین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mad Skills BMX 21 150x84 - دانلود بازی Mad Skills BMX 2 2.0.0 - مهارت های دیوانه وار دوچرخه سواری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Mad Skills BMX 22 150x84 - دانلود بازی Mad Skills BMX 2 2.0.0 - مهارت های دیوانه وار دوچرخه سواری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Mad Skills BMX 23 150x84 - دانلود بازی Mad Skills BMX 2 2.0.0 - مهارت های دیوانه وار دوچرخه سواری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Mad Skills BMX 24 150x84 - دانلود بازی Mad Skills BMX 2 2.0.0 - مهارت های دیوانه وار دوچرخه سواری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR