دانلود بازی Cube Rogue 1.5.5 – بازی ماجرایی مکعب برای اندروید

دانلود بازی Cube Rogue 1.5.5 - بازی ماجرایی مکعب برای اندروید

 

دانلود بازی Cube Rogue برای اندروید

| بازی ماجرایی مکعب برای اندروید |

 

Cube Rogue 1.5.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه سازی از استودیوی بازی سازی GIANTS Software است. دنیای بازی مکعب سرکش، یک محوریت داستانی بسیار جذاب و اسرارآمیز را روایت می‌کند. این بازی، مختص علاقه‌مندان به افرادی است که دوست دارند در طول بازی، از محیط‌های مختلف بازدید کرده و اسرار هریک از آنان را رمزگشایی کنند. دنیای مرموزی سراسر بازی را فرا گرفته و از یک تمدن باستانی، تنها گوشه‌ای از خرابه‌ها و بقایای تاریخی باقی مانده است. شما وظیفه دارید که مکعب ماجراجوی این بازی را در این دنیای ناشناخته حرکت داده و پرده از اسرار باستانی آن بردارید.

جهان مکعب سرکش، مجموعه‌ای از آثار باستانی ناشناخته و معماری عجیب انواع سازه‌ها را به تصویر می‌کشد که در میان حل پازل‌ها، با آنان سر و کار خواهید داشت. شما ماجراجویی این مکعب را در دنیایی ناشناخته آغاز می‌کنید و باید از موانع و تله‌های خطرناک او را به سلامت عبور دهید. هم اکنون می توانید بازی Cube Rogue را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Cube Rogue :

– امکان هدایت و کنترل مکعب بازیگوش در دنیایی ناشناخته

– قابلیت حل پازل‌ها و گذر از موانع سخت

– دارا بودن پازل‌های پیچیده و باستانی

– امکان جمع‌آوری سکه‌های تاریخی

– دارا بودن مراحل چالش بر انگیز

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cube Rogue1 85x150 - دانلود بازی Cube Rogue 1.5.5 - بازی ماجرایی مکعب برای اندروید Cube Rogue2 85x150 - دانلود بازی Cube Rogue 1.5.5 - بازی ماجرایی مکعب برای اندروید Cube Rogue3 85x150 - دانلود بازی Cube Rogue 1.5.5 - بازی ماجرایی مکعب برای اندروید Cube Rogue4 85x150 - دانلود بازی Cube Rogue 1.5.5 - بازی ماجرایی مکعب برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR