دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.9 – شبیه ساز کامیون برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.9 - شبیه ساز کامیون برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Ultimate Truck Simulator برای اندروید

| بازی شبیه ساز کامیون برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Ultimate Truck Simulator 1.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه سازی از استودیوی بازی سازی GameBubble05 است. در این بازی اندرویدی جدید، شما لحظاتی واقع‌گرایانه و ملموس از دنیای رانندگی کامیون را تجربه خواهید کرد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به تجربه رانندگی کامیون در بزرگراه‌ها هستید، این بازی اندرویدی یک شبیه سازی بسیار عالی را برایتان به ارمغان آورده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های جالب توجه این بازی اندرویدی، می‌توان به گیم‌پلی واقع‌گرایانه، شبیه‌سازی گرافیکی فوق‌العاده و دارا بودن مجموعه‌ای از ماموریت‌های چالش بر انگیز اشاره کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که از علاقه‌مندان به بازی‌‌های رانندگی کامیون و انجام ماموریت‌های حمل و نقل جاده‌ای هستید، این بازی اندرویدی جدید و جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Ultimate Truck Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ultimate Truck Simulator :

– امکان تجربه رانندگی در کوهستان‌ها، جنگل‌ها و سایر محیط‌های جذاب

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط و گیم‌پلی بازی

– امکان تجربه ماموریت‌های مختلف

– دارا بودن انواع مختلفی از کامیون‌ها

– صداپردازی عالی کامیون‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ultimate Truck Simulator1 150x85 - دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.9 - شبیه ساز کامیون برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Ultimate Truck Simulator2 150x85 - دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.9 - شبیه ساز کامیون برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Ultimate Truck Simulator3 150x85 - دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.9 - شبیه ساز کامیون برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Ultimate Truck Simulator4 150x85 - دانلود بازی Ultimate Truck Simulator 1.9 - شبیه ساز کامیون برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23 + 115 + 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR