دانلود FinalCrypt 6.8.0 – رمزنگاری فایل ها به روش سایفر

دانلود FinalCrypt 6.8.0 - رمزنگاری فایل ها به روش سایفر

 

دانلود FinalCrypt

| نرم افزار رمزنگاری فایل ها به روش سایفر |

 

FinalCrypt 6.8.0 نام یک نرم افزار امنیتی جدید و بسیار قدرتمند، جهت رمزگذاری داده‌های شخصی در کامپیوتر است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند فایل‌های خود را به روش سایفر رمزگذاری کرده و امنیت اطلاعات خود را افزایش دهند. الگوریتم‌های مختلفی برای رمزنگاری داده‌ها در دنیای کامپیوتر وجود دارد. یکی از راهکارهای رایج برای این کار، استفاده از نرم افزارهای رمزنگاری اطلاعات با استفاده از پسوردهای امنیتی است. ضعف امنیتی موجود در این نرم افزارها، خطر حملات بروت فورس (Brute Force) است که بسته به پیچیدگی رمزها، نهایتا قابل کرک شدن خواهند بود.

اما نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، قادر است عمل رمزنگاری اطلاعات را به روش سایفر انجام دهد. در این روش، شما می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را با یک کلید امن و حرفه‌ای محافظت کنید. در واقع این نرم افزار فایل مورد نظر شما را دریافت و یک نسخه محافظت شده از آن را تحویل شما می‌دهد. به منظور رمزگشایی از فایل مورد نظر، کافی‌ست «فایل کلید» خود را به نرم افزار ارائه کنید تا محتویات اصلی آن قابل مشاهده باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FinalCrypt را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FinalCrypt :

– جلوگیری از کرک شدن رمزهای امنیتی

– امکان تضمین امنیت اطلاعات شخصی کاربر در کامپیوتر

– مناسب برای فایل‌های حجیم

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

– امکان رمزنگاری و رمزگشایی آسان اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


SYSTEM REQUIREMENTS:

JRE

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR