دانلود حسابداری شخصی پارمیس همراه 5.3.1 – نرم افزار مدیریت امور مالی برای اندروید

دانلود حسابداری شخصی پارمیس همراه 5.3.1 - نرم افزار مدیریت امور مالی برای اندروید

 

دانلود حسابداری شخصی پارمیس همراه برای اندروید

| نرم افزار مدیریت امور مالی برای اندروید |

 

حسابداری شخصی پارمیس همراه 5.3.1 نام یک نرم افزار کاربردی و مفید از استودیوی نرم افزاری فناوری اطلاعات پارمیس است. دیگر دوران انحصاری سیستم‌های حسابداری به پایان رسید! با تلاش‌ها و زحمات گروه فناوری اطلاعات پارمیس، شما می‌توانید مدیریت امور مالی خود را در گوشی یا تبلت اندرویدی‌تان انجام دهید و دیگر هیچ نیازی به یک سیستم کامپیوتری نداشته باشید! اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید نظارت و مدیریت بهتری بر خرج و مخارج ماهانه خود داشته باشید، بهترین راهکار استفاده از یک نرم افزار حسابداری است. به کمک اپلیکیشن پارمیس، هر کاربری می‌تواند حسابدار شخص خود و یا خانواده‌اش باشد. با استفاده از این اپلیکیشن کاملا فارسی و قدرتمند، شما می‌توانید وضعیت درآمد و مخارج خود را با دقتی بسیار بالا به ثبت رسانده و موجودی حساب‌های بانکی و یا سپرده‌های خود را نیز مدیریت کنید.

اگر شما از کاربران حساب‌های جاری هستید، پارمیس می‌تواند چک‌های شما را نیز مدیریت کند. علاوه بر این، شما می‌توانید با ثبت وام‌های اخذ شده، اقساط خود را در زمان‌های دقیق پرداخت کنید. پارمیس تاکنون افتخارات زیادی داشته که برخی از اونها، کسب تندیس سرآمد و لوح افتخار در هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نرم افزار برگزیده هشتمین و نهمین جشنواره وب و موبایل ایران به انتخاب مردم است. هم اکنون می توانید نرم افزار Super-Bright LED Flashlight برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه :

– امکان ثبت حساب‌ها در سه سطح مختلف

– امکان ثبت هزینه‌ها و میزان درآمد ماهانه

– امکان تعیین بدهکاران و بستانکاران

– قابلیت اضافه کردن حساب‌های بانکی

– توانایی مدیریت اقساط وام‌ها

– امکان مدیریت هزینه‌های شخصی و یا خانوار

– مدیریت دسته چک و اسناد دریافتی

– قابلیت نگهداری و مدیریت موجودی بانک‌ها

– امکان تهیه گزارش‌های دقیق

– ارائه گزارش‌های آماری و مصور

– امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات ثبت شده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ParmisMobile1 85x150 - دانلود حسابداری شخصی پارمیس همراه 5.3.1 - نرم افزار مدیریت امور مالی برای اندروید ParmisMobile2 85x150 - دانلود حسابداری شخصی پارمیس همراه 5.3.1 - نرم افزار مدیریت امور مالی برای اندروید ParmisMobile3 85x150 - دانلود حسابداری شخصی پارمیس همراه 5.3.1 - نرم افزار مدیریت امور مالی برای اندروید ParmisMobile4 85x150 - دانلود حسابداری شخصی پارمیس همراه 5.3.1 - نرم افزار مدیریت امور مالی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR