دانلود عکس نوشته ساز 3.1.5 – نرم افزار تایپوگرافی فارسی برای اندروید

دانلود عکس نوشته ساز 3.1.5 - نرم افزار تایپوگرافی فارسی برای اندروید

 

دانلود عکس نوشته ساز برای اندروید

| نرم افزار تایپوگرافی فارسی برای اندروید |

 

عکس نوشته ساز 3.1.5 نام یک نرم افزار کاربردی و مفید از استودیوی نرم افزاری AceDev است. دیگر برای ساخت عکس‌نوشته‌ و تایپوگرافی، هیچ نیازی به استفاده از نرم افزارهایی همچون فتوشاپ و یا برنامه‌های خوش‌نویسی نیست! نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکان تایپوگرافی فارسی را در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی فراهم می‌سازد! با استفاده از این نرم افزار کاملا فارسی، شما می‌توانید تصویر دلخواه خود را به محیط برنامه فراخوانی کرده و سپس متن مورد نظر و مرتبط با آن را بر روی عکس قرار دهید.

با استفاده از نرم افزار عکس نوشته ساز ، می‌توان تایپوگرافی‌های بسیار زیبایی را به زبان فارسی ایجاد کرد. به منظور ساخت تایپوگرافی و یا عکس نوشته، پیش‌تر کاربران مجبور به استفاده از برنامه‌هایی نظیر فتوشاپ و یا ابزارهای گران‌قیمت خوشنویسی بودند. اما هم‌اکنون این مژده را به شما عزیزان و علاقه‌مندان به تایپوگرافی می‌دهیم که با استفاده از نرم افزار عکس نوشته ساز، می‌توان بدون هیچ دردسری زیباترین تصاویر هنری را ایجاد کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار عکس نوشته ساز برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار عکس نوشته ساز :

– امکان درج متن و استیکر بر روی تصاویر

– دارا بودن قابلیت زوم برای دقت بیشتر

– قابلیت برداشتن رنگ با لمس روی نقطه مورد نظر

– دارا بودن بیش از 25 افکت زیبا برای تصاویر

– دارا بودن بیش از 200 فونت مختلف فارسی و انگلیسی

– امکان اضافه کردن لوگو به تصاویر

– قابلیت تنظیم شفافیت متن و استیکرها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Typegraphi2 94x150 - دانلود عکس نوشته ساز 3.1.5 - نرم افزار تایپوگرافی فارسی برای اندروید Typegraphi3 94x150 - دانلود عکس نوشته ساز 3.1.5 - نرم افزار تایپوگرافی فارسی برای اندروید Typegraphi4 94x150 - دانلود عکس نوشته ساز 3.1.5 - نرم افزار تایپوگرافی فارسی برای اندروید Typegraphi1 94x150 - دانلود عکس نوشته ساز 3.1.5 - نرم افزار تایپوگرافی فارسی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR