دانلود SQLite Maestro Professional 16.11.0.6 – مدیریت پایگاه داده SQLite

دانلود SQLite Maestro Professional 16.11.0.6 - مدیریت پایگاه داده SQLite

 

دانلود SQLite Maestro

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده SQLite |

 

SQLite Maestro Professional 16.11.0.6 نام نرم افزاری مفید و کاربردی به منظور مدیریت و کار باپایگاه داده SQLite است که در این زمینه امکاناتی کامل را در اختیار شما توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. SQLite یک سامانه مدیریت پایگاه داده کم‌حجم به زبان C است که در قالب یک کتابخانه نوشته شده و از دسته پایگاه‌های «رابطه‌ای» به شمار می‌رود. با توجه به حجم کم و در عین حال عملکرد بسیار مفید، از این پایگاه داده در انواع پلتفرم‌های iOS، اندروید و یا حتی لینوکس هم استفاده می شود. اگر شما نیز از توسعه‌دهندگان یکی از این سیستم‌عامل‌ها هستید، با استفاده از برنامه SQLite Maestro قادر خواهید بود که فرآیند مدیریت بانک‌های اطلاعاتی مربوط به پروژه‌های خود را به شکل آسان‌تری انجام دهید.

این نرم افزار دارای یک محیط کاربری زیبا و بسیار ساده است که توسعه‌دهندگان با نصب و اجرای آن، در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانند با کاربردهای اساسی آن آشنایی پیدا کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به پشتیبانی از نسخه‌های مختلف پایگاه‌ داده‌های SQLite، امکان مدیریت از راه دور و همچنین ترسیم دیاگرام و اجرای اسکریپت‌های SQL اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SQLite Maestro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SQLite Maestro Professional :

– پشتیبانی کامل از دیتابیس‌های SQLite نسخه 2 و 3

– امکان مدیریت آسان پروژه‌ها در محیطی بسیار زیبا و کاربرپسند

– دارا بودن محیط طراحی دیتابیس

– امکان ویرایش، گروه‌بندی، ترتیب‌بندی و یا فیلتر کردن داده‌ها

– قابلیت ساخت کوئری‌ها در محیطی گرافیکی

– امکان وارد کردن و یا خارج کردن داده‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR