دانلود بازی Temple Run 1.10.0 – فرار از معبد برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Temple Run 1.6.4 - فرار از معبد برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Temple Run برای اندروید

| بازی فرار از معبد برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Temple Run 1.10.0 بازی جدیدی در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Imangi Studios است. بازی فرار از معبد، یکی از محبوب‌ترین عناوین موجود در مارکت اندروید است که با یک آمار باورنکردنی، توانسته در لیست محبوب‌ترین بازی‌های مارکت‌های معتبر قرار گیرد. بازی فرار از معبد، تاکنون بیش از 500 میلیون مرتبه یا به عبارتی نیم میلیارد (!) توسط کاربران دانلود شده و با این آمار بی‌نظیر، به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های اندروید لقب گرفته است.

بازی Temple Run، عنوان محبوبی در سبک بازی‌های آرکید و رانر (Runner) است که طی آن شما باید کاراکتر اصلی بازی را برای فرار از یک معبد ناشناخته به جهات مختلف هدایت کنید. در این معبد، میمون‌های شیطانی به دنبال شما می‌دوند و برای حفظ جان، شما بایست مسیر فرار از این معبد را به درستی طی کنید. هم اکنون می توانید بازی Temple Run را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Temple Run :

– عنوانی منحصر به فرد در میان بازی‌های آرکید

– آمار فوق‌العاده در میان بازی‌های دیگر

– گیم‌پلی نامحدود

– جذابیت بسیار بالا

– سازگاری با دستگاه‌های مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Temple Run2 100x150 - دانلود بازی Temple Run 1.10.0 - فرار از معبد برای اندروید + پول بی نهایت Temple Run3 100x150 - دانلود بازی Temple Run 1.10.0 - فرار از معبد برای اندروید + پول بی نهایت Temple Run4 100x150 - دانلود بازی Temple Run 1.10.0 - فرار از معبد برای اندروید + پول بی نهایت Temple Run1 100x150 - دانلود بازی Temple Run 1.10.0 - فرار از معبد برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR