دانلود iKeyboard – Emoji, Emoticons 4.8.2.1533 – صفحه کیبورد فوق العاده برای اندروید

دانلود iKeyboard - Emoji, Emoticons 4.8.2.1533 - صفحه فوق العاده برای اندروید

 

دانلود iKeyboard – Emoji, Emoticons برای اندروید

| صفحه کیبورد فوق العاده برای اندروید |

 

iKeyboard – Emoji, Emoticons 4.8.2.1533 نام یک نرم افزار کاربردی و مفید از استودیوی نرم افزاری iKeyboard Team است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، یکی از محبوب‌ترین کیبوردهای موجود در مارکت اندروید است! اگر شما هم از امکانات محدود کیبورد پیش‌فرض گوشی یا تبلت اندرویدی خود خسته و به دنبال یک جایگزین کاربردی برای آن هستید، پیشنهاد ما استفاده از برنامه آی‌کیبورد است. نرم افزار iKeyboard یک صفحه کلید فوق‌العاده با امکانات بسیار کاربردی است که با پشتیبانی کامل از زبان فارسی، تجربه کاملا جدیدی از یک کیبورد لمسی را برای شما فراهم می‌آورد.

شما با دانلود و نصب این صفحه کلید، می‌توانید ظاهر کیبورد خود را درست مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید! این نرم افزار مجموعه 100 پوسته مختلف و بسیار زیبا را در خود جای داده که با استفاده از آن، می‌توانید از یکنواخت شدن ظاهر کیبورد خود جلوگیری کنید. جزئیات بیشتر در مورد این صفحه کلید محبوب و هوشمند را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار iKeyboard – Emoji, Emoticons برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iKeyboard – Emoji, Emoticons :

– دارا بودن 100 پوسته بسیار زیبا برای شخصی‌سازی صفحه کلید

– دارا بودن 1200 ایموجی‌ بسیار زیبا و قابل استفاده در تمامی قسمت‌ها

– امکان جستجو و ارسال استیکر و انیمیشن‌های GIF

– قابلیت پیشنهاد کلمه و تصحیح خودکار غلط املایی

– پشتیبانی از 60 زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی

– فراهم‌سازی امکان تایپ با یک دست

– پشتیبانی از نمای تاریک (حالت شب)

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iKeyboard1 84x150 - دانلود iKeyboard - Emoji, Emoticons 4.8.2.1533 - صفحه کیبورد فوق العاده برای اندروید iKeyboard2 84x150 - دانلود iKeyboard - Emoji, Emoticons 4.8.2.1533 - صفحه کیبورد فوق العاده برای اندروید iKeyboard3 84x150 - دانلود iKeyboard - Emoji, Emoticons 4.8.2.1533 - صفحه کیبورد فوق العاده برای اندروید iKeyboard4 84x150 - دانلود iKeyboard - Emoji, Emoticons 4.8.2.1533 - صفحه کیبورد فوق العاده برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR