دانلود World War 2 WW2 Secret Agent FPS 1.0.13 – مامور مخفی جنگ جهانی دوم برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود World War 2 WW2 Secret Agent FPS 1.0.7 - مامور مخفی جنگ جهانی دوم برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی World War 2 WW2 Secret Agent FPS برای اندروید

| بازی مامور مخفی جنگ جهانی دوم برای اندروید + پول بی نهایت |

 

World War 2 WW2 Secret Agent FPS 1.0.13 بازی جدیدی در سبک اکشن و اول شخص از استودیوی بازی سازی DGStudios است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به حال و هوای جنگ جهانی دوم هستید، پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه بازی مامور مخفی جنگ جهانی دوم را از دست ندهید. در این بازی اندرویدی، شما در قالب یک کماندوی مخفی آمریکایی نقش‌آفرینی می‌کنید که باید با حضور در میادین نبرد، دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر زمین کند.

در این بازی، شما با 15 ماموریت مختلف سر و کار دارید که رفته رفته بر میزان دشواری آنان افزوده می‌شود. کاری که برای پایان دادن به جنگ جهانی دوم باید انجام دهید، این است که ماموریت‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و سرانجام از جنگ و خونریزی‌های هیتلر در دنیا جلوگیری کنید. هم اکنون می توانید بازی World War 2 WW2 Secret Agent FPS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی World War 2 WW2 Secret Agent FPS :

– شبیه‌سازی 6 اسلحه متنوع و پرکاربرد در نبردهای جنگی جهانی دوم

– فراهم‌سازی تجربه کاملا جدیدی از حال و هوای جنگ جهانی دوم

– امکان کنترل بسیار آسان کاراکتر بازی و نشانه‌گیری دقیق

– پردازش گرافیکی 3 بعدی و فوق‌العاده

– دارا بودن 15 ماموریت مخفیانه

– صداپردازی نزدیک به واقعیت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

World War 2 WW2 Secret Agent FPS1 150x94 - دانلود World War 2 WW2 Secret Agent FPS 1.0.13 - مامور مخفی جنگ جهانی دوم برای اندروید + پول بی نهایت World War 2 WW2 Secret Agent FPS2 150x94 - دانلود World War 2 WW2 Secret Agent FPS 1.0.13 - مامور مخفی جنگ جهانی دوم برای اندروید + پول بی نهایت World War 2 WW2 Secret Agent FPS3 150x94 - دانلود World War 2 WW2 Secret Agent FPS 1.0.13 - مامور مخفی جنگ جهانی دوم برای اندروید + پول بی نهایت World War 2 WW2 Secret Agent FPS4 150x94 - دانلود World War 2 WW2 Secret Agent FPS 1.0.13 - مامور مخفی جنگ جهانی دوم برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 79 + 78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR